Keurig hoor! In mijn ogen was de bak op de vóór-foto al schoon...
Wat bedoel je trouwens met de o-ring van de snelheidsmeter? De o-ring van de tellerkabel zit toch op de kabel zelf?
R4 GTL 85
Moderators: Rik H., trompjohan, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Nando, R4F6GTX Automaat, Mark4GTL, Rik H., trompjohan, Nando
Re: R4 GTL 85
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Re: R4 GTL 85
Ik bedoel: onze norm voor wanneer iets schoon is verschilt... En vuil (vettigheid) beschermt óók tegen roest. Daarom vooral niet te vaak je motorblok afspuiten...
o-ringen hoef je denk ik alleen te vervangen als ze oud zijn én los zijn geweest. Hij gaat niet zomaar lekken, maar een oude (uitgeharde) o-ring dicht niet meer af als je hem opnieuw plaatst. Hij heeft geen veerkracht meer om zich te "zetten"
Getoonde onderdeel heb ik alleen ooit los bekregen met enig geweld, en met als doel het tandwiel te vervangen/doorsmeren.
o-ringen hoef je denk ik alleen te vervangen als ze oud zijn én los zijn geweest. Hij gaat niet zomaar lekken, maar een oude (uitgeharde) o-ring dicht niet meer af als je hem opnieuw plaatst. Hij heeft geen veerkracht meer om zich te "zetten"
Getoonde onderdeel heb ik alleen ooit los bekregen met enig geweld, en met als doel het tandwiel te vervangen/doorsmeren.
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd