brecht schreef:bij de meeste mensen duurt dat 9 maandenNeeelz schreef: ... ik kan namelijk elk moment vader worden, ...![]()
Dat klopt, en nog twee dagen en de negen maanden zijn voorbij... maar ja, baby's houden zich niet altijd aan de kalender...
Met wat routine zal het sneller gaan (die baby?), maar gewoon beginnen moeilijk is het niet toch?
het is inderdaad niet moeilijk, ben gewoon begonnen en het kwam goed! Het kleppen stellen dan!
kleppen stellen GTL '85
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Een quatrelle is het wel!
haha
dit wordt bijna net zo dubbelzinnig als die brand in de parenclub vanacht: linkje
- t ging er heet aan toe daar
- zou de brandweer al uitgerukt zijn?
enz. enz. maar dan kunnen we een heel topic vullen
dit wordt bijna net zo dubbelzinnig als die brand in de parenclub vanacht: linkje
- t ging er heet aan toe daar
- zou de brandweer al uitgerukt zijn?
enz. enz. maar dan kunnen we een heel topic vullen

Ik kan me herinneren dat te veel speling minder erg is dan te weinig speling? (Omdat met te weinig speling de kleppen op een kiertje blijven staan tijdens de plof, wat niet zo goed is voor de kleppen.) Klopt dat?Neeelz schreef:Over kleppenstellen: ik ben gisteren aan het stellen gegaan, was wel nodig, bij een inlaatklep kreeg ik er zelfs een voelermaatje van 0,30 mm tussen (ipv 0,15 mm.)!
Off topic:
Zo gaat sleutelen altijd (bij mij): 't klusje zelf is zo geklaard, maar voordat alle vastgeroeste moertjes/boutjes los zijn, je alles (in de juiste volgorde, met alle benodigde ringetjes etc.) weer aan elkaar gedraaid hebt, en daarna de rest van de onderdelen (die eraf moesten om erbij te kunnen) weer terug op hun plek hebt, is het euforische gevoel dat 't klusje gelukt isNeeelz schreef:Het duurde langer dan gedacht, die pakking was echt 20 minuten prutsen, en dan gaat het niet goed, en dan begin je te schelden (ik wel) en dan duurt het nog langer. maar hij zit er in en volgens mij goed.
Het stellen zelf duurde denk ik bijna een half uur. Kan met routine vast sneller.

Maar als je'm dan de garage weer uitrijdt, da's weer machtig...

vlak dat niet uit want lassen moet ik nog altijd buiten! en verder is t ook maar een garage voor 1 autootje hoor....Neeelz schreef:Ehm, het aansluiten en controleren of ie start gaat binnen een half uur lukken, vanaf het moment dat ik er aan begin. En dat is vanavond, hij staat niet bij huis, is dus iets lastiger dan mensen die in zeeland onwijs veel ruimte tot hun beschikking hebben!
maar inderdaad ik ben met de gemeente aan t kijken of ik hier in de buurt een loodsje kan zetten.
Savane 1993 =D
Hij doettut! Gisteren zoals gezegd even langs geweest, een en ander er (in een keer!) weer opgeschroefd en gestart. Duurde even want het benzinefilter had ik ook maar eens vervangen en was dus leeg, maar toen ie startte liep ie wel mooi. Het lijkt iets meer een renault geluid: iets hoger ofzo. In ieder geval is het getikketik weg, dus het was echt wel nodig!
Daarnaast zit er een piep/schurend geluid in wat weggaat zodra je de koppeling een halve centimeter indrukt: is dat de drukgroep die niet goed staat? Of de aanslag van de koppeling, of hoe heet dat?
Daarnaast zit er een piep/schurend geluid in wat weggaat zodra je de koppeling een halve centimeter indrukt: is dat de drukgroep die niet goed staat? Of de aanslag van de koppeling, of hoe heet dat?
Een quatrelle is het wel!
-