afslaan bij remmen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
afslaan bij remmen
nog een vraagje: als je remt slaat direct de motor af (en start daarna weer moeilijk) iemand een tip waar dit aan kan liggen?
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede
slangen heel, stationair toerental is al opgedraaid, alle onderdelen van de verdeler vernieuwd + kabels en bougies en carbcleaner erdoor gegooid en nog steeds geen resultaat. oh ja, ook de kleppen al gesteld. Nu dus de carb maar eens open en beter schoonpoetsen. Sproeiers zijn ook al doorgespoten, dus wat blijft er nog over? vacuumvervroeger of ontstekingstijdstip afstellen?
slangen heel, stationair toerental is al opgedraaid, alle onderdelen van de verdeler vernieuwd + kabels en bougies en carbcleaner erdoor gegooid en nog steeds geen resultaat. oh ja, ook de kleppen al gesteld. Nu dus de carb maar eens open en beter schoonpoetsen. Sproeiers zijn ook al doorgespoten, dus wat blijft er nog over? vacuumvervroeger of ontstekingstijdstip afstellen?
- Bruutmans
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: do mei 20, 2004 2:00 am
- Locatie: Beak blif Beak
- Contacteer:
carbcleaner??
Is dat van die prut die je door de benzine moet mengen en dan word je carb. schoon?
Haal em eraf en leg em een nachtje in een badje van diesel,werkt duizend keer beter als smeerseltjes/schoonfruttertjes of wat dan ook.
Is dat van die prut die je door de benzine moet mengen en dan word je carb. schoon?
Haal em eraf en leg em een nachtje in een badje van diesel,werkt duizend keer beter als smeerseltjes/schoonfruttertjes of wat dan ook.

ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
- Berichten: 50
- Lid geworden op: za jun 05, 2004 2:00 am
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
Wij hebben dit zelfde probleem ook gehad. Ook eerst van alles geprobeert, maar niets leek te helpen.
Toen de contactpuntjes nog eens van heel dichtbij bekeken, en die bleken eigenlijk compleet weg te zijn, hoewel ze er op het eerste oog echt goed uitzagen.
Puntjes vernieuwd, meteen maar even nieuwe condensator erbij, en heel strak op het exact juiste tijdstip gezet. Resultaat? Een perfect lopend motortje die een top haalt van 130 km/h ( 850 cc blokje ) en never nooit meer afslaan. Ook loopt het blokje nu superzuinig, en kan er zelfs 50 in de 4-de versnelling gereden worden..... kosten? Alles bij elkaar iets van 10 of 20 euro en een half uurtje werk!
Toen de contactpuntjes nog eens van heel dichtbij bekeken, en die bleken eigenlijk compleet weg te zijn, hoewel ze er op het eerste oog echt goed uitzagen.
Puntjes vernieuwd, meteen maar even nieuwe condensator erbij, en heel strak op het exact juiste tijdstip gezet. Resultaat? Een perfect lopend motortje die een top haalt van 130 km/h ( 850 cc blokje ) en never nooit meer afslaan. Ook loopt het blokje nu superzuinig, en kan er zelfs 50 in de 4-de versnelling gereden worden..... kosten? Alles bij elkaar iets van 10 of 20 euro en een half uurtje werk!