fuseekogel
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
fuseekogel
Bloublikje staat bij de garage voor de remmen. Gaat meevallen. Ze ontdekten ook een losse fuseekogel. Ik zei dat ik dat zelf wel kon. Volgens hun moest ik het dan wel snel doen, want " We hebben al een paar renaults gehad die met de veerpoot op de weg stonden. Ze wippen er zo uit." einde citaat.
Heeft iemand van jullie dit al eens gehoord? Ik heb wel met zulke losse kogels gereden, dat mijn tanden d'r van klapperden.
Nooit ongelukken gehad.
Heeft iemand van jullie dit al eens gehoord? Ik heb wel met zulke losse kogels gereden, dat mijn tanden d'r van klapperden.
Nooit ongelukken gehad.
oant sjen,
PEET
PEET
-
-
-
Ik kan me geloof ik toch wel voorstellen dat die onderste theoretisch los zou kunnen komen, de kogel zit vast aan de fusee, maar de kom zit vast aan de wieldraagarm, dus als het gewicht eraf is omdat je over een verkeerdrempel rijdt...maar dan drukt de torsieveer de wieldraagarm toch strak naar beneden ? Nee, dat lijkt me praktisch onmogelijk. Bovendien staat dan niet de veerpoot op de grond, maar de wieldraagarm. Maar ja, als iemand ervaring heeft...
-
Tige dank allegearre(=heel erg bedankt allemaal). Klopt dus wel. Komt nooit voor. Dat indianenverhaal van de garage was dus bedoeld om mij geld uit de zak te kloppen. Heb ik mooi tegengehouden. Al hebben ze me dan wel een nieuwe fuseekogel in de maag gesplitst, maar die moet ik toch hebben. In april dan, als ie weer voor de APK gaat.
oant sjen,
PEET
PEET