Ff niet roken, ruikt naar benzine
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
zit je lekker te klussen. Kopje koffie erbij en zo. Boutjes willen aardig los...
Krijg je het volgende;
rechts achter gaat de benzineleiding over van een rubberslang ding naar een koperslang ding. En daar lekt het nu redelijk. Zijn ze daar in elkaar geschoven of ben ik verder van huis.
Maw. hoe fix ik het ????
Krijg je het volgende;
rechts achter gaat de benzineleiding over van een rubberslang ding naar een koperslang ding. En daar lekt het nu redelijk. Zijn ze daar in elkaar geschoven of ben ik verder van huis.
Maw. hoe fix ik het ????
-
vertel.... zelfde als naar benzinefilter slang bvb...
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bekend probleem. heeft mijn vier ook last van. De wegenwacht heeft er ter plaatse van het gaatje, precies op de plek die jij ook beschrijft, 10cm tussenuit geknipt (als je tank niet zo vol is dan komt er geen benzine uit als de motor niet draait) en er een stukje benzineslang tussengezet, vast met slangenklemmetjes en klaar.
Ik heb nu wel een nieuwe (koperen) benzineleiding gekocht bij Wind voor 20 euro. Die ga ik er volgend weekend opzetten want de oplossing met het stukje slang lijkt mij niet apk-proof.
Ik heb nu wel een nieuwe (koperen) benzineleiding gekocht bij Wind voor 20 euro. Die ga ik er volgend weekend opzetten want de oplossing met het stukje slang lijkt mij niet apk-proof.
-
Kortom; weer goed bezig zoals het een echte Schoapke betaamt... 

Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...