keuringsstation in de buurt van delft

Al het overige, zoals accessoires (trekhaak, radio, airco enz.), apk, auto invoeren en nog veel meer.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Il Duce en de groene 4
Contacteer:

Bericht: # 38205Bericht Il Duce en de groene 4 »

Weet iemand een goed adresje in de buurt van delft om een 4tje te laten keuren. Ik heb de mijne tot nu toe bij Mes gebracht maar hij is weer afgekeurd!
jbeekmann

Bericht: # 38215Bericht jbeekmann »

Als het goed is maakt het niet uit naar welke garage je gaat... Nu weet ik ook wel dat dat in de praktijk niet waar is, maar als je nu een garage hebt die m afkeurt, en morgen een garage vindt die m goedkeurt, dan ga je toch niet met een veilig gevoel de weg op?
Een kritisch keuringsstation heb ik liever dan eentje die er met de pet naar gooit!
Mijn devies: maak je viertje in orde, laat m door een kritische garage keuren en ga veilig rijden, dat verdient je viertje ook!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
an3s

Bericht: # 38256Bericht an3s »

AA autoservice in zwetheul. Vanuit Delft rotterdamseweg volgen, in zwetheul na de brug na 100 meter aan de rechterkant grote witte schuur.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
efsix

Bericht: # 38266Bericht efsix »

Als je de 4 door de keuring wilt halen moet je naar Apeldoorn gaan. Bij de "Naald" zit in een zijstraat een APK-garage. Die meneer is heel vriendelijk en vind heel veel dingen goed die een ander minder vind.
Het is maar wat je wilt.........
blije vier rijder
Ton

Bericht: # 38267Bericht Ton »

Wil je je auto GOED gekeurd hebben of goed gekeurd hebben...?
OPA

Bericht: # 38302Bericht OPA »

AA auto service is trouwens verhuist.
Zit nu bij afslag Delft-Zuid, naast de nieuwe vestiging van Koolschijn.
Inderdaad een goed adres om je renaultje te laten keuren. Ga ik ook naar toe.
Hij heeft geen remmenbank, maar test met de hand.
Il Duce en de groene 4
Contacteer:

Bericht: # 38310Bericht Il Duce en de groene 4 »

Dankjulliewel, ik wil mijn auto natuurlijk wel goed gekeurd hebben, maar Mes blijft bezig over speling op het stuurhuis. Bovendien krijg ik steeds meer het gevoel dat ie er eigenlijk geen zin in heeft. Elke keuring zijn er weer nieuwe dingen die ineens niet goed zijn. Zo langzamerhand heb ik zelf echter het idee dat de wagen helemaal top is. Als er nu bij de herkeuring weer van alles naar boven komt, ga ik toch maar ff bij AA kijken!
an3s

Bericht: # 38358Bericht an3s »

Mes is een afzetter die altijd wel wat vind. Hij is pas tevreden als je hem voor tig honderd euro aan je auto laat kloten.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
Il Duce en de groene 4
Contacteer:

Bericht: # 38444Bericht Il Duce en de groene 4 »

Ik ga morgen ff kijken bij AA. Supersnelle service, echt top! Ben benieuwd wat zij te zeggen hebben....
Plaats reactie