keuringsstation in de buurt van delft
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
- Contacteer:
Als het goed is maakt het niet uit naar welke garage je gaat... Nu weet ik ook wel dat dat in de praktijk niet waar is, maar als je nu een garage hebt die m afkeurt, en morgen een garage vindt die m goedkeurt, dan ga je toch niet met een veilig gevoel de weg op?
Een kritisch keuringsstation heb ik liever dan eentje die er met de pet naar gooit!
Mijn devies: maak je viertje in orde, laat m door een kritische garage keuren en ga veilig rijden, dat verdient je viertje ook!
Een kritisch keuringsstation heb ik liever dan eentje die er met de pet naar gooit!
Mijn devies: maak je viertje in orde, laat m door een kritische garage keuren en ga veilig rijden, dat verdient je viertje ook!
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
-
- Contacteer:
Dankjulliewel, ik wil mijn auto natuurlijk wel goed gekeurd hebben, maar Mes blijft bezig over speling op het stuurhuis. Bovendien krijg ik steeds meer het gevoel dat ie er eigenlijk geen zin in heeft. Elke keuring zijn er weer nieuwe dingen die ineens niet goed zijn. Zo langzamerhand heb ik zelf echter het idee dat de wagen helemaal top is. Als er nu bij de herkeuring weer van alles naar boven komt, ga ik toch maar ff bij AA kijken!
-
- Contacteer: