Een foto uitleg hoe je dit misschien zelf kunt afstellen.
http://renault4.weebly.com/wielvlucht.html
Afstellen van de wielvlucht (camber)
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Afstellen van de wielvlucht (camber)
Heb eens bij profile nieuwe banden gehaald, en die hadden wel de afstel gegevens....uitlijnen kostte wel E62,50... was best een dure grap maar toen stuurde die ook echt top !! achterkant heb ik toen trouwens ongewijzigt gelaten hoewel rechts +1,1 was (de buitenzijde van de band slijt ietsie sneller..) 't is volgens mij vaak helemaal niet zo eenvoudig om die bouten los te krijgen (dat was de reden dat ik ze toen maar ff heb laten zitten.....)
-
- Berichten: 2954
- Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
- Locatie: Enschede in het mooie Twente
- Contacteer:
Re: Afstellen van de wielvlucht (camber)
met een beetje moeite heb je er 2 los.
paar keer veren met de achterkant, wat heen er weer rijden (klein stukje) en ze staan ook goed
bij mij werkte dit, de wielvlucht stelde zichzelf...
paar keer veren met de achterkant, wat heen er weer rijden (klein stukje) en ze staan ook goed
bij mij werkte dit, de wielvlucht stelde zichzelf...
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl