Afstellen van de wielvlucht (camber)

Storing met onbekende oorzaak? Stel hier je vraag! Verder alles over het afstellen van de motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 895
Lid geworden op: di jul 26, 2005 4:09 pm
Contacteer:

Afstellen van de wielvlucht (camber)

Bericht: # 119206Bericht roberto »

Een foto uitleg hoe je dit misschien zelf kunt afstellen.
http://renault4.weebly.com/wielvlucht.html
Tweety
Berichten: 2071
Lid geworden op: zo feb 22, 2009 12:31 am

Re: Afstellen van de wielvlucht (camber)

Bericht: # 119210Bericht Tweety »

Heb eens bij profile nieuwe banden gehaald, en die hadden wel de afstel gegevens....uitlijnen kostte wel E62,50... was best een dure grap maar toen stuurde die ook echt top !! achterkant heb ik toen trouwens ongewijzigt gelaten hoewel rechts +1,1 was (de buitenzijde van de band slijt ietsie sneller..) 't is volgens mij vaak helemaal niet zo eenvoudig om die bouten los te krijgen (dat was de reden dat ik ze toen maar ff heb laten zitten.....) :roll:
Mark4GTL
Berichten: 2954
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 4:36 pm
Locatie: Enschede in het mooie Twente
Contacteer:

Re: Afstellen van de wielvlucht (camber)

Bericht: # 119222Bericht Mark4GTL »

met een beetje moeite heb je er 2 los.

paar keer veren met de achterkant, wat heen er weer rijden (klein stukje) en ze staan ook goed

bij mij werkte dit, de wielvlucht stelde zichzelf...
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Plaats reactie