Alvast bedankt voor de reacties

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Dat was dus geen echte R4-deskundige! De 845 cc werd allang niet meer ingebouwd in '89Barth schreef:uit 1989. Nu zei een R4 deskundige dat er waarschijnlijk niet meer de orginele 845cc moter in lag.
Barth zei mij dat er een 845cc motor in zat (ook volgens de papieren)...-Trelleur- schreef:Dat was dus geen echte R4-deskundige! De 845 cc werd allang niet meer ingebouwd in '89Barth schreef:uit 1989. Nu zei een R4 deskundige dat er waarschijnlijk niet meer de orginele 845cc moter in lag.
hoi ik heb ook een belgacom renault 4 is jouw 4 nog in de orginele staatBarth schreef:Ik heb een belgische R4F4 (van de Belgakom) uit 1989. Nu zei een R4 deskundige dat er waarschijnlijk niet meer de orginele 845cc moter in lag. Dus nu aan jullie.... Wie weet wat voor blok een 'C1E J7/18' is. En nog een vraag... Wat is jullie brandstof advies? 95 met of zonder loodvervanger?
Alvast
bedankt voor de reacties
Belgacom is eigenlijk een geprivatiseerde overheidsinstelling, namelijk de RTT (Regie van Telegraaf en Telefoon) die knaloranje als huiskleur had.R4F6GTX Automaat schreef:Die van de wegenwerken zijn oranje ja, maar de Belgacommetjes zijn toch wit van binnen en wit-groen van buiten?Rudi schreef:Over de belgacommetjes
Die zijn van oorsprong allemaal oranje geweest....
Ik heb wel eens een vijfdeurs Belgacom gezien die ook wit was vanbinnen, maar dat was door de toenmalige eigenaar zelf geverfd.R4F6GTX Automaat schreef:Aha
Ik heb 1x naar een Belgacommetje gekeken, hier vlak bij in Overpelt maar die was wit van binnen, en rot van onder... (F4)
Toen twijfelde ik of het een witte was met een groene kont of een groene met witte neus, daarom speciaal naar de binnenkant gekeken.