-Trelleur- schreef:Trelleur mag ik vragen wat het je in totaal gekost heeft?
-auto: deze kostte 1500 euro
-reis: benzine voor 2100 km
-verzekering: tot nu toe niks; er moet nog een normale polis opgemaakt worden
-RDW keuring: 96 euro + 17.50 voor weging
-importeren? weet ik niet, we konden gisteren geen aangifte meer doen voor de BPM omdat het douanekantoortje al om 16u dicht ging![]()
Nee in Groningen, maar waarschijnlijk zien die hallen van de RDW er allemaal hetzelfde uit?Was je in NIeuwegein bij de RDW?
Ik had deze gevonden op leboncoin.fr, een soort Franse marktplaats. Extra foto's gevraagd aan de verkoper, speciaal ook van de chassisbalken. (Zie eerdere topic.) Ik had er een goed gevoel over maar het blijft natuurlijk lastig te beoordelen op afstand. Als hij was tegengevallen hadden we hem gewoon niet gekocht. We zijn er zonder aanhanger of oprijwagen naartoe gegaan.Ben wel benieuwd hoe je hem gevonden hem; op de bonnefooi naar frankrijk of heb je hem via een (veiling) site hier heen gehaald?
Lijkt me nl. aardig lastig op over de mail een goed beeld te krijgen van de balken.
F4 gehaald uit Frankrijk
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- lesmagnacs
- Berichten: 304
- Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
- Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
- Contacteer:
Re: F4 gehaald uit Frankrijk
Pagina 1 !!!!
Eens een Mercedes nooit meer een Mercedes
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede
Zo, de blauwe F4 is ook voorzien van APK. De benodigde reparaties waren:
ashoes vervangen
remleidingen achter vervangen.
Verder laten doen:
hoezen stuurhuis vervangen
ontsteking en carburateur afstellen
kleppen stellen.
En dat was nodig ook. Het motortje loopt nu pas weer zoals het hoort. Wel zal er nog wat inwendige vervuiling achtergebleven zijn door langdurig rijden met een te rijk mengsel.
Jammer dat ze net begonnen zijn de wegen te strooien nu hij er eindelijk op mag
ashoes vervangen
remleidingen achter vervangen.
Verder laten doen:
hoezen stuurhuis vervangen
ontsteking en carburateur afstellen
kleppen stellen.
En dat was nodig ook. Het motortje loopt nu pas weer zoals het hoort. Wel zal er nog wat inwendige vervuiling achtergebleven zijn door langdurig rijden met een te rijk mengsel.
Jammer dat ze net begonnen zijn de wegen te strooien nu hij er eindelijk op mag

Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)