Tja goeie vraag eigenlijk. Ik heb niet de moeite genomen om ter plaatse een exportkenteken te regelen. Maar op het Franse overschrijvingsformulier worden wel de adresgegevens van de (buitenlandse) koper ingevuld.
Ben wel benieuwd hoe je hem gevonden hem; op de bonnefooi naar frankrijk of heb je hem via een (veiling) site hier heen gehaald?
Lijkt me nl. aardig lastig op over de mail een goed beeld te krijgen van de balken.
Trelleur mag ik vragen wat het je in totaal gekost heeft?
-auto: deze kostte 1500 euro
-reis: benzine voor 2100 km
-verzekering: tot nu toe niks; er moet nog een normale polis opgemaakt worden
-RDW keuring: 96 euro + 17.50 voor weging
-importeren? weet ik niet, we konden gisteren geen aangifte meer doen voor de BPM omdat het douanekantoortje al om 16u dicht ging
Was je in NIeuwegein bij de RDW?
Nee in Groningen, maar waarschijnlijk zien die hallen van de RDW er allemaal hetzelfde uit?
Ben wel benieuwd hoe je hem gevonden hem; op de bonnefooi naar frankrijk of heb je hem via een (veiling) site hier heen gehaald?
Lijkt me nl. aardig lastig op over de mail een goed beeld te krijgen van de balken.
Ik had deze gevonden op leboncoin.fr, een soort Franse marktplaats. Extra foto's gevraagd aan de verkoper, speciaal ook van de chassisbalken. (Zie eerdere topic.) Ik had er een goed gevoel over maar het blijft natuurlijk lastig te beoordelen op afstand. Als hij was tegengevallen hadden we hem gewoon niet gekocht. We zijn er zonder aanhanger of oprijwagen naartoe gegaan.