Opknappen van een R4 uit 1993
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Nou mensen vandaag weer druk bezig geweest. Ik was al tijden van te voren begonnen met schuren, vandaag nog een beetje gedaan en grootste gedeelte van de koets in de filler gezet. En dat ziet er wel rete gaaf uit
. Oke een paar zakkertjes maarja t is filler he dat schuur je wel weer weg
. K heb helaas geen fotocamera bij de hand morgen weer dus dan zal k ff foto's plaatsen.


Savane 1993 =D
Hierbij de fotootjes
klik hier maar
T was een flink karwei maar wel leuk om zo het resultaat te zien
.

klik hier maar
T was een flink karwei maar wel leuk om zo het resultaat te zien

Savane 1993 =D
- lesmagnacs
- Berichten: 304
- Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
- Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
- Contacteer:
- lesmagnacs
- Berichten: 304
- Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
- Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
- Contacteer:
-
- Berichten: 852
- Lid geworden op: di dec 16, 2003 2:00 am
- Locatie: Enschede
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Bedankt Willem en trelleur
whoehahaha Willem met de roller kom op
, zo lelijk zit die filler er toch niet op?
FF serieus ik heb het gespoten want dan kom je veel beter in die kleine gaatjes en kiertjes daar rond het achterzijruitje.
Ik kan je wederom niet vertellen wat voor filler het is wel dat het 2K is maar daar houd het dan ook mee op. Mooi spul als je net wat anders spuit is het eerste al weer droog dus kan je snel laagjes opbouwen.
Gisteren de motor erin gehangen maar wat ik al vreeste is nu definitief uiterlijk geworden... Ik moet de voorveren nog ff opnieuw spannen... ik heb nl. een verschil van 3,5cm rechts is hooger dan links dus Of links moet omhoog Of rechts moet zakken. Dat ga ik nog ff uitvogelen

whoehahaha Willem met de roller kom op


FF serieus ik heb het gespoten want dan kom je veel beter in die kleine gaatjes en kiertjes daar rond het achterzijruitje.
Ik kan je wederom niet vertellen wat voor filler het is wel dat het 2K is maar daar houd het dan ook mee op. Mooi spul als je net wat anders spuit is het eerste al weer droog dus kan je snel laagjes opbouwen.
Gisteren de motor erin gehangen maar wat ik al vreeste is nu definitief uiterlijk geworden... Ik moet de voorveren nog ff opnieuw spannen... ik heb nl. een verschil van 3,5cm rechts is hooger dan links dus Of links moet omhoog Of rechts moet zakken. Dat ga ik nog ff uitvogelen
Savane 1993 =D
-
- Berichten: 9001
- Lid geworden op: za apr 13, 2002 2:00 am
- Locatie: Duckstad
- lesmagnacs
- Berichten: 304
- Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
- Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
- Contacteer:
- lesmagnacs
- Berichten: 304
- Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
- Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
- Contacteer:
Om te kijken of het 1K of 2K is: pak een propje watten, maak het nat met aceton en leg het op de verf. Na 30 seconden (niet langer!) haal je de watten eraf en peuter je voorzichtig met je nagel: is het nu helemaal week en haal je de verf er zo af, dan is het 1K. Voelt het rubberig, maar wordt het binnen 5 minuten al weer hard, en dat je vrijwel niets meer ziet van het wattenpropje: dan is het 2K.
1K wordt meestal opgevreten door 2K lak, omdat de oplosmiddelen daarin vaak vrij agressief zijn, dus 1K moet je ook weghalen voordat je 2K eroverheen doet.
De meeste solid color verven (geen metallics dus) zijn sinds de jaren 70 2K, dus voor het gros is er geen probleem. Check het echter wel even met aceton!
Voor de thuisklusser: nagellakremover bevat 95% aceton, kan je dus goed gebruiken.
1K wordt meestal opgevreten door 2K lak, omdat de oplosmiddelen daarin vaak vrij agressief zijn, dus 1K moet je ook weghalen voordat je 2K eroverheen doet.
De meeste solid color verven (geen metallics dus) zijn sinds de jaren 70 2K, dus voor het gros is er geen probleem. Check het echter wel even met aceton!
Voor de thuisklusser: nagellakremover bevat 95% aceton, kan je dus goed gebruiken.
Een quatrelle is het wel!
- lesmagnacs
- Berichten: 304
- Lid geworden op: wo jun 06, 2007 10:14 am
- Locatie: Lalinde Dordogne Frankrijk
- Contacteer: