afgelopen dagen heel wat onderdelen schoongemaakt en in de owatrol gezet en vandaag zijn ze zwart gespoten klik hier voor foto's
Als het weer morgen weer zo is dan kan er nog een laagje zwart op en dan kunnen ze aan t chassis . Als alles volgens planning verloop zit zondag de koets er weer op.
Nee joh ik zoek gewoon een mooie, droge, warme dag uit... mischien dat ik de 4 dan nog onder de party tent zet(6 bij2,5) voor de vogelpoepjes e.a. omlaag vallende objecten, maar verder was ik niet van plan om "de blauwe garage" op te bouwen.
De lak was vanavond al droog dus de schokdempers aan de achterkant zitten erop, de reservewielhouder en ik ben begonnen aan rechter voorwielophanging.
Dus het schiet aardig op , ik loop al voor op mijn planning dus aan t eind van de week moet de koets erop
cees en jantine schreef:Gijs heeft verders geen huishouden te runnen..
huis te onderhouden, verdere verplichtingen(behalve huiswerk.. )..haha(grapje Gijs.)
misschien dat het daar door komt?
Of misschien werkt ie er gewoon heel hard aan?
in ieder geval goed bezig!
Bedankt!
Ik heb gisteravond wel zelf moeten koken
Huiswerk, HALLOWA t is vakantie!!!
Ik werk gewoon door... maar ik zou het wel prettig vinden als die binnen nu en een maand weer rijd.
Vreemd, ik heb ook vakantie, werk ook veel aan de 4 maar ik loop intussen weer achter op schema (achteras was nie goed geplaats na vorige reparatie... ) Ach, as m`n 4 strakx maar 100% is en mooi een tijd door kan. Heb geen zin om met een jaar weer bezig te moeten omdat iets verkeerd is gedaan. Beter nu te goed dan half en over een jaar weer een jaar ant wark moeten.
Automobielen: Blauwe Volvo 245 uit 1979 Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967 Renault FUEGO GTL 1983 Grijs Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
cees en jantine schreef:En tussendoor toch nog tijd om op het forum te kijken..
en een pizza maken/opwarmen duurt maar een kwartier..haha en dan nog 5 minuten opeten.
en inderdaad het is natuurlijk vakantie..lekker hoor 6 weken achter elkaar vrij..aahhh vroeger haha
Tuurlijk, ik weet niet meer precies hoe alles in elkaar zat dus dit forum en andere zijn goed te gebruiken om mijn 4tje weer helemaal goed in elkaar te stoppen.
Pizza maken is wel erg makkelijk he...
Vakantie 6 weken laat me niet lachen.... maak er maar 9 van
Natuurlijk moet het bovenal goed gedaan worden mark.
Natuurlijk moet het bovenal goed gedaan worden mark.
Jep, ik wou alleen dat de vorige reparaties ook waren gedaan zoals het hoort.
Dus niet plaatje over plaatje lassen -> ziet men niet meer, is wel goed zo.
Pur schuim derin -> komt wa goe...
en meer van die ellende...
Ach, het houdt een mens van de straat
Automobielen: Blauwe Volvo 245 uit 1979 Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967 Renault FUEGO GTL 1983 Grijs Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage