We hebben geen goede plek om hem droog neer te zetten en we zien aan héle kleine dingen dat de roestduivel wild om zich heen grijpt. Het is nu nog allemaal goed te doen, maar hij moet deze winter (onvoorzien) buiten staan en ik begin me vreselijk schuldig te voelen.
We denken er dus over om ons geweldige, lieve, mooie Renaultje 4 te verkopen.
Sowieso verkoop ik nu mijn Micra, dus wellicht een goed moment om uit te kijken voor één goede, verantwoord maar WEL leuke auto.
En wat krijg je dan?
Juist, een Renault 5.
Ja, een 16 of 18 of 12 zou leuk zijn, maar het moet te doen zijn qua Roest en onderdelenprijs.
De Renault 5 heeft een bekend probleem bij de wiellagers, wat zijn verder nog problemen? Waar moet je sowieso op letten bij aanschaf van een Renault 5 en in hoeverre is het misschien beter om iets anders aan te schaffen, bijvoorbeeld een Citroën AX of een Volkswagen Golf (dat en R5 VEEL leuker is staat buiten kijf!).
Natuurlijk wil ik ook een vijfje om lid te kunnen biljven van deze gezellige club. En dan zeker meer te posten, want de reden dat ik amper post is dat ik me schaam voor hoe weinig tijd en aandacht ik aan het R4tje kan geven. Twee auto's is emotioneel en financieel gewoon teveel.
Hoop dat jullie me kunnen helpen!
Stijn
P.s.: k dacht zelf aan een R5 tussen '90 en '93.
P.p.s.: Clio is leuk, maar geen R5

P.p.p.s: Iemand voro mijn R4?