Vette bougie
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Vette bougie
Ik heb een R4TL met een GTL motor bjr. 1992 ingevoerd uit Frankrijk met een huidige km-stand van 108700km.
Het probleem dat ik heb is dat hij regelmatig op 3 cilinders loopt. telkens weer na een paar honderd km. is de bougie van de 2e cilinder vuil. Na he t schoonmaken van deze bougie, loopt het motortje weer tateloos. De bougies zijn van het merk NKG.
Heeft iemand hiervoor een oplossing of een sugestie?
Het probleem dat ik heb is dat hij regelmatig op 3 cilinders loopt. telkens weer na een paar honderd km. is de bougie van de 2e cilinder vuil. Na he t schoonmaken van deze bougie, loopt het motortje weer tateloos. De bougies zijn van het merk NKG.
Heeft iemand hiervoor een oplossing of een sugestie?
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen
Als er een klep lekt dan maakt het stellen natuurlijk niet uit...Robo schreef:3 weken geleden de kleppen en de ontstekking opnieuw afgesteld. Wat betrefd de pakkingen heb ik nog niet nagekeken.
Ik heb trouwens geen idee of dat als gevolg een vette bougie kan hebben hoor. Iemand anders die een gok wil wagen?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
-
- Berichten: 2765
- Lid geworden op: ma okt 21, 2002 2:00 am
- Locatie: Diemen