Antenne zonder gat in het dak.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 38996Bericht Bruutmans »

of je even niet wil binnenkomen als ze net de vloer gedweild heeft...)
Puh!! willen ze handel of niet?!Wat een kolder zeg.
Ik poets die vloer nog wel een keer als ik potentiele kopers aan de deur heb,voor hetzelfde geld kom je een compleet systeem halen met inbouw en al.Maar goed hun probleem en niet het mijne.
Kom ik meteen bij de volgende vraag voor de mensen met 27mc erin.
Waar heb je die antenne zitten? of heb je die aangesloten op je radio-antenne,of misschien wel de radio op de mc-antenne?Laatste lijkt me beter met uitdippen en zo van je antenne.Is dat uberhaupt mogelijk??
Kijk want anders word het misschien wel 27mc op bestaande gat in dak,en die "plakkert" van jbeekman op de achterruit.
brecht
Contacteer:

Bericht: # 38997Bericht brecht »

en die "plakkert" van jbeekman op de achterruit.
pas op hoor, het is jbeekmannnnnnnn en hij is al zo snel aangereden, eehh aangeschoten sorry verspreking :wink:

Hij had touwens een 27 mc antenne aan een jetser van een magneet, kon naar wens op het dak geplakt worden. Zoals echte stoere plisies dat met een zwaailicht doen. Is misschien ook een oplossing.
Roel van Pinxten

Bericht: # 38999Bericht Roel van Pinxten »

Toch maar even die electronische antenne gehaalt. Koste wel wat meer als op die duitse online shop maar toch beter als hemeltjes eruit of gaten in het dak :razz:!!
Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 39001Bericht Bruutmans »

Ik d8 gezien te hebben dat ie bij conrad 9,95 koste,+wat opstuurkostjes zal je niet meer als 15 euro zijn kwijtgeweest.
schoapke

Bericht: # 39008Bericht schoapke »

Heb mn 27mc antenne op het dak en de stubru-ontvangstok aan het raamstijl. Een gaatje boren in een 4tje is niet zo erg, als het het maar netjes afwerkt.

zo, 2 sprieten op de 4
Afbeelding
Bruutmans
Contacteer:

Bericht: # 39014Bericht Bruutmans »

OOOooooowwww,nu valt het eurootje.
2 sprieten OP een R4,ik d8,2 sprieten BIJ de R4 hehehe.
Maar de foto verduidelijkt een hele hoop,mucho`s gracias senor schoapke.
ms.dageraad

Bericht: # 39252Bericht ms.dageraad »

Beetje laat antwoord: Ik heb op mijn 16 mijn antenne op de buitenspiegel geplakt met ducktape. de kabel heb ik gewoon aan de scharnierkant tussen de deur geleid. het rubber gaat wel aan de kant. Ontvangst is trouwens k*t. Maar hiervoor had ik zo'n binnenantenne en dat was helemaal een drama.
oant sjen,
PEET
jbeekmann

Bericht: # 39417Bericht jbeekmann »

Mijn 27mc antenne heb ik als ik m gebruik met zo'n grote magneetvoet midden achterop het dak staan met het snoer gewoon tussen de achterdeur. Als ik m niet gebruik kleeft ie net onder het achterste zijruitje tegen dat stukje carrosserie aan met de spriel liggend op de hoedenplank beschermd door de rugleuning van de achterbank. (is dat duidelijk?)
Doordat ik m los achterop het dak zet en een redelijk grote, goed instelbare antenne heb is de ontvangst goed. (Hoe groter het stuk plaatwerk waar je m opzet, hoe beter de ontvangst) Nadeel is dus wel dat als je m wilt gebruiken dat je er wel ff voor uit de auto moet.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Hanz
Contacteer:

Bericht: # 80130Bericht Hanz »

Is er iemand met positieve ervaring met een electronische binnenantenne? Roel, jij had toch zo'n ding geplaatst? Ik ben geen hifi-freak, ik doe het met een jaren-70 radio en de speaker die in de daartoe bestemde console zit. Als radio1 maar te ontvangen is zonder al te veel storing (met name !@_$)(!_#@)$ radio Utrecht of hoe die ook heten mogen).
Roel van Pinxten

Bericht: # 80134Bericht Roel van Pinxten »

Het onvangst van de ding is dusdanig bagger dat ik overweeg om binnenkort toch maar een gat in het dak te maken.

Voorlopig is een cd met mp3's ook goed genoeg.
Plaats reactie