Antenne zonder gat in het dak.
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Via de raamstijl (is holle stijl tussen je voordeur en voorruit)...Op 2004-06-08 16:47, schreef Brutus:
En als het gat in het dak er al zit,hoe kom ik dan langs de hemel met de kabel????
'T is ff pielen, maar dan is ie mooi weggewerkt. Voor het gemak wel ff je zonneschermpje demonteren

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Moaske op 2004-06-08 17:00 ]</font>
- Bruutmans
- Contacteer:
Ja das zeker een goed idee maar hoe pak ik de kabel dan????? de hemel zit er toch voor??Moet ik dan de hele hemel loshalen of wat?Ben bang dat ik em dan niet meer terugkrijg of iig niet heelhuids snappie!
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
-
HO, STOP !!!! Hemeltje hoeft er niet af!!! Alleen voorruitzijde een stukkie. Kabel een beetje richten richtin A-stijl, effe flink piele, zwete en vloeke en zie, na poging 32 gaat hij in ene een stuk verder en komt hij zowaar in de buurt van je onderste scharnier te voorschijn. Zoals gezegd; tis effe piele, maar niets vergeleken met het herplaatsen van een zachte hemel.
Succes!
Dr.Quatre.
Succes!
Dr.Quatre.
Als je geen gat in je dak wil boren zet je de antenne toch op je spatbord... (sorry flauw) maareh, van die hemel is waar en i.d.d. een stuk handiger, heb ik ook gedaan. En lukte al veel eerder dan bij poging 32. (ook zo'n zacht hemeltje b.d.w.)
--Wijlen Rode F6 Combi '86, witte CB 550F '78 en een pipo F6 natte kranten @#*! wagen in de lease---
Ik zeg: elektronische antenne. Kan je achter de voorruit oid wegwerken. Geen gaten en geen gepiel met de hemel.
http://kaufen.conrad.de/elektronische.asp
http://kaufen.conrad.de/elektronische.asp
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
-
De meeste auto onderdelen leveranciers moeten ze hebben. En een auto-stereo winkel al helemaal.
(Den Haag grossiert in de laatste, ik weet niet of dat elders in het land ook zo is. Bij mij in de straat zij er al 3. Met als toppertje: "Remco Car Stereo" Ik ging er eens een draadzekeringetje halen, maar die hadden ze echt pas vanaf weetikveelhoegroot, speakers kleiner dan 30 cm doorsnee vind je er niet en de cassiere vraagt gerust of je even niet wil binnenkomen als ze net de vloer gedweild heeft...)
(Den Haag grossiert in de laatste, ik weet niet of dat elders in het land ook zo is. Bij mij in de straat zij er al 3. Met als toppertje: "Remco Car Stereo" Ik ging er eens een draadzekeringetje halen, maar die hadden ze echt pas vanaf weetikveelhoegroot, speakers kleiner dan 30 cm doorsnee vind je er niet en de cassiere vraagt gerust of je even niet wil binnenkomen als ze net de vloer gedweild heeft...)