Vanmiddag heb ik alle tips nog eens goed doorgenomen, ik heb mijn vraagbaak onder de arm genomen en ben aan de slag gegaan! Eerst alle slangetjes nagekeken, maar daar was niks mis mee! Toen ben ik de stationairsproeier gaan zoeken. Luchtfilter eraf gehaald en de carberateur eraf gehaald en daar zat tie (bedankt Paul voor de tip F6 GTL, want die heb ik) Eerst gekeken hoe hij vast zat (om hem na die tijd weer goed terug te kunnen plaatsen) en toen eruit gedraaid en goed schoongemaakt/geblazen! Het hele zaakje weer terug geplaatst en toen kwam het magische moment.... ik draaide de sleutel om en hij liep super rustig en gelijkmatig!! Te gek het oude vertrouwde geluidje was weer terug!! Meteen een blokkie mee gereden en hij liep fantastisch, het knallen was ook over!! Hoe mooi is het als je het zelf hebt gemaakt!! Bedankt voor alle goede tips!! Ik vind dit echt een te gekke club met een geweldig forum!!!
ps: Heeft iemand nog een stukje uitlaat te koop voor mij (hoeft niet nieuw te zijn maar wel goed) Ik zoek het stukje vanaf het moterblok tot aan de eerste klem. Dan loopt en klinkt mijn autootje weer helemaal geweldig!
Oke dan, wat wil je ervoor hebben en hoe doen we dit?? Kun je dit opsturen want volgens mij wonen we ver uit elkaar (Ik woon in Aalten bij Winterswijk, Doetinchem in de buurt) Ik hoor het wel
Ik ben vanaf morgen voor mijn werk in het buitenland en heb daar geen beschikking over internet. Ik ben er vrijdag weer en neem dan wel weer contact met je op!!
Joh, pik dat ff op bij een brezan. Kost nog geen tientje nieuw. Of ga ff langs bij Wind Classics, die vraagt er vast wel 25 voor maar zit praktisch om de hoek bij jouw.
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.