R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Roel van Pinxten

Bericht: # 76932Bericht Roel van Pinxten »

Gisteren op de A50 ter hoogte van arhem geloof ik. Een rode R4. Heb er niet veel van gezien.
Vriend waarmee ik meereed reed nogal hard voorbij.
Neeelz

Bericht: # 76934Bericht Neeelz »

Vrijdagavond ben ik voor het eerst van Amsterdam naar Den Haag gereden met mijn rode GTL. Iemand me nog gezien? ah?
Zaterdag met de andere auto van Den Haag (via Amsterdam) naar Groningen en gisteren weer terug (via Utrecht): helemaal niets gezien. Het lijkt wel of ze nu echt heel hard uitsterven, ik zie er gewoon nooit meer een, helaas...
O ja toch wel: Vrijdagmiddag stond er op de hoek van de Van Eeghenstraat in Amsterdam Zuid een blauwe F6. Kenteken ben ik alweer vergeten.
Een quatrelle is het wel!
FF Erik

Bericht: # 76940Bericht FF Erik »

FF Erik schreef:Een half uurtje geleden (maandag 10-7 11:00u.) op de A20 ... Een witte met goudkleurige bumpers.
En later die middag zag ik op het Kleinpolderplein nog een blauwe met open dak en een hele flinke flots vogelpoep (reiger?) op de motorkap.
ruud verheijen

Bericht: # 76943Bericht ruud verheijen »

vorige weekeen f6 ?zien staan bij restaurant huis ten bosch in chaam zien staan het grappige is dat hij geheel bekleed is met een groen tapijt of iets dergelijks. vandaag kwam ik hem tegen vlak bij dat restaurant. lekker met de lichten gegooid en naar elkaar gezwaait. hij ziet er heel appart uit. zou weleens de reden willen weten waarom hij geheel bekleed is met dat groene tappijt. ik heb hem daar al eerder zien staan. toen was het een witte met frans kenteken. gegroet.
belgacommetje
GijSsie

Bericht: # 76949Bericht GijSsie »

volgende keer een fotootje maken :wink: Willen we natuurlijk allemaal wel eens zien :D
Savane 1993 =D
Esther-VL

Bericht: # 76964Bericht Esther-VL »

Gisteren in de buurt van Zutphen een vaal rode GTL met een mevrouw erin, in Zutphen een blauwe GTL geparkeerd, niet ver van het station, iets met KX in het kenteken en ook nog in Zutphen een rijdende R16.
Ik heb gezwaaid, maar was met een renault espace op weg, dus dat valt minder op.
FF Erik

Bericht: # 76979Bericht FF Erik »

Vanavond op tv een spotje over Paella van Lassie met Quintis in een knalgele Renault 4!
Rodeo-6
Contacteer:

Bericht: # 76982Bericht Rodeo-6 »

Dof rode gtl op een bergingswagen op de rondweg in leeuwarden,
maar hij/zij keek wel vrolijk (ehh)

LL nog iets (ehh)
>> Doe mij maar een DAF <<
Rik

Bericht: # 77005Bericht Rik »

vanochtend een witte of beige gtl op de boschdijk in eindhoven, heb deze al vaker zien rijden de laatste tijd, zal eens gaan zwaaien de volgende keer
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 77015Bericht R4F6GTX Automaat »

Wa doe jij steeds op de Boschdijk alhier?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
lillywashere

Bericht: # 77035Bericht lillywashere »

bij zappelin een programma over madagascar....reden wel 4 viertjes langs in een minuut tijd.
het paradijs voor viertjes?
Rik

Bericht: # 77043Bericht Rik »

vanmiddag in de nieuwlandstraat in tilburg Tinustilburg zien rijden, mooi ding hoor, mooie blinkende bumpertjes en nog gen typeplaatje gezien, zat alleen lekke rop een terrasje dus was te laat om te roepen ofzo!

maar complimentjes voor de staat van de 4!
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
ruud verheijen

Bericht: # 77059Bericht ruud verheijen »

GijSsie schreef:volgende keer een fotootje maken :wink: Willen we natuurlijk allemaal wel eens zien :D
ikwil er natuurlijk een foto van maken.maaaaaaaar ik moet dat met mijn telefoon doen en dan nog op de site zettten . dat is voor mij best wel heel erg ingewikkeld.ik heb met heeeel veel moeite mijn belgacommetje laatst op de foto wedstrijd kunnen zetten .maar het is inderdaad de moeite om deze aan ieder te laten zien.misschien dat iemand anders hier uit de buurt in de mogelijkheid is om dit te doen. ik denk dat hij van de eigenaar van huis ten bosch is of een werknemer.het "' groene tapijtje "' stond vandaag weer voor de deur.
belgacommetje
tinustilburg

Bericht: # 77089Bericht tinustilburg »

Rik schreef:vanmiddag in de nieuwlandstraat in tilburg Tinustilburg zien rijden, mooi ding hoor, mooie blinkende bumpertjes en nog gen typeplaatje gezien, zat alleen lekke rop een terrasje dus was te laat om te roepen ofzo!

maar complimentjes voor de staat van de 4!
Dankjewel :) Ben er ook erg blij mee. Ik had eergisteren de hele dag de lampen aan laten staan op mijn werk :roll: en toen deed ie het niet meer. Gelukkig met startkabels en de renault 4 van mijn vaders vriendin lukte het meteen. En vandaag maar een lichtverklikkerdingetjezoemer gemonteerd. Slechts 1,70 eur en 10 minuten werk :)
Ja enne ik zoek nog steeds een typeplaatje inderdaad... Iemand nog eentje over??
Afbeelding
R4F6GTX Automaat

Bericht: # 77103Bericht R4F6GTX Automaat »

Vandaag zag ik een hele leuke knalgele F4 rijden, ergens op de grote weg, ik denk dat het nog in Overijssel was. Er werd uitbundig gezwaaid. Iemand van de club?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Plaats reactie