Vrijdagavond ben ik voor het eerst van Amsterdam naar Den Haag gereden met mijn rode GTL. Iemand me nog gezien? ah?
Zaterdag met de andere auto van Den Haag (via Amsterdam) naar Groningen en gisteren weer terug (via Utrecht): helemaal niets gezien. Het lijkt wel of ze nu echt heel hard uitsterven, ik zie er gewoon nooit meer een, helaas...
O ja toch wel: Vrijdagmiddag stond er op de hoek van de Van Eeghenstraat in Amsterdam Zuid een blauwe F6. Kenteken ben ik alweer vergeten.
vorige weekeen f6 ?zien staan bij restaurant huis ten bosch in chaam zien staan het grappige is dat hij geheel bekleed is met een groen tapijt of iets dergelijks. vandaag kwam ik hem tegen vlak bij dat restaurant. lekker met de lichten gegooid en naar elkaar gezwaait. hij ziet er heel appart uit. zou weleens de reden willen weten waarom hij geheel bekleed is met dat groene tappijt. ik heb hem daar al eerder zien staan. toen was het een witte met frans kenteken. gegroet.
Gisteren in de buurt van Zutphen een vaal rode GTL met een mevrouw erin, in Zutphen een blauwe GTL geparkeerd, niet ver van het station, iets met KX in het kenteken en ook nog in Zutphen een rijdende R16.
Ik heb gezwaaid, maar was met een renault espace op weg, dus dat valt minder op.
vanmiddag in de nieuwlandstraat in tilburg Tinustilburg zien rijden, mooi ding hoor, mooie blinkende bumpertjes en nog gen typeplaatje gezien, zat alleen lekke rop een terrasje dus was te laat om te roepen ofzo!
GijSsie schreef:volgende keer een fotootje maken Willen we natuurlijk allemaal wel eens zien
ikwil er natuurlijk een foto van maken.maaaaaaaar ik moet dat met mijn telefoon doen en dan nog op de site zettten . dat is voor mij best wel heel erg ingewikkeld.ik heb met heeeel veel moeite mijn belgacommetje laatst op de foto wedstrijd kunnen zetten .maar het is inderdaad de moeite om deze aan ieder te laten zien.misschien dat iemand anders hier uit de buurt in de mogelijkheid is om dit te doen. ik denk dat hij van de eigenaar van huis ten bosch is of een werknemer.het "' groene tapijtje "' stond vandaag weer voor de deur.
Rik schreef:vanmiddag in de nieuwlandstraat in tilburg Tinustilburg zien rijden, mooi ding hoor, mooie blinkende bumpertjes en nog gen typeplaatje gezien, zat alleen lekke rop een terrasje dus was te laat om te roepen ofzo!
maar complimentjes voor de staat van de 4!
Dankjewel Ben er ook erg blij mee. Ik had eergisteren de hele dag de lampen aan laten staan op mijn werk en toen deed ie het niet meer. Gelukkig met startkabels en de renault 4 van mijn vaders vriendin lukte het meteen. En vandaag maar een lichtverklikkerdingetjezoemer gemonteerd. Slechts 1,70 eur en 10 minuten werk
Ja enne ik zoek nog steeds een typeplaatje inderdaad... Iemand nog eentje over??
Vandaag zag ik een hele leuke knalgele F4 rijden, ergens op de grote weg, ik denk dat het nog in Overijssel was. Er werd uitbundig gezwaaid. Iemand van de club?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"