Goed opknappen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Goed opknappen

Mmm... Het grijs voor de tonkertjes/latjes/bumpertjes/deurgreepjes/grille/wielen is een beetje
raar geworden... Maar wel een feestelijk glimmend alluminium kleurtje...
Morgen ff vier slotbouten halen voor de bumpers, de raampjes monteren (die heb ik in de afwas gehad vandaag, dus doe moeten drogen), de spiegels en de grille spuiten. De verlichting voor nog aangesloten en het interieur erin. Maar dat moet nog wat verfraaid...
wil ut aan de binnenkant ook al aardig vlotten?
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat ie links nog niet vast zit zie ik, maar die deuken in het midden zijn zo jammer...
Mijn viertje heeft gewoon een strakke bumper hoor! Daarbij vind ik dat als je 'm aan alle kanten zo strak heb gemaakt, dat daar ook wel een mooie bumper bij hoort...Folkert schreef:...Daarnaast geldt, zoals voor alle viertjes, dat de bumper gebruikt is als bumper en dus gebutst is...
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
Misschien plamuur ik ze nog wel eens strak, maar nu moettie eerst vrijdag even af...jbeekmann schreef:Dat ie links nog niet vast zit zie ik, maar die deuken in het midden zijn zo jammer...Mijn viertje heeft gewoon een strakke bumper hoor!Folkert schreef:...Daarnaast geldt, zoals voor alle viertjes, dat de bumper gebruikt is als bumper en dus gebutst is...
- cees en jantine
levertijd is toch niet zo lang..dag volgens mij.Folkert schreef:Misschien plamuur ik ze nog wel eens strak, maar nu moettie eerst vrijdag even af...jbeekmann schreef:Dat ie links nog niet vast zit zie ik, maar die deuken in het midden zijn zo jammer...Mijn viertje heeft gewoon een strakke bumper hoor!Folkert schreef:...Daarnaast geldt, zoals voor alle viertjes, dat de bumper gebruikt is als bumper en dus gebutst is...
kosten 3 tientjes per stuk ofzo
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Dat doe ik dan misschien later wel eens. Nu is het belangrijker dat andere bumpers ergens ophalen en drie keer spuiten me veel te veel tijd kost! Daarnaast is het nog niet in me opgekomen om uberhaubt andere aan andere bumpers te denken. Alsof er een ander plaatdeel is dat wel serieus vlak is... (het rechter achterscherm misschien, want het evenzo nieuwe scherm links voor is ook al eens gevallen)...cees en jantine schreef:levertijd is toch niet zo lang..dag volgens mij.Folkert schreef:Misschien plamuur ik ze nog wel eens strak, maar nu moettie eerst vrijdag even af...
kosten 3 tientjes per stuk ofzo
Re: Goed opknappen
Helaas alleen maar de boutjes in de bumpertjes gemonteerd. Moeders is 60 geworden en alleen vandaag had ik een verticuteermachientje tot mn beschikking. En een beetje fatsoenlijke wei in je achtertuin is ook belangrijk... Ergo: geen foto's vandaag...Folkert schreef:Morgen ff vier slotbouten halen voor de bumpers, de raampjes monteren (die heb ik in de afwas gehad vandaag, dus doe moeten drogen), de spiegels en de grille spuiten. De verlichting voor nog aangesloten en het interieur erin. Maar dat moet nog wat verfraaid...
Gegroet, Folkert.
- Boerammetje
- Contacteer: