Hoei!!!!
En ik was van mening dat ik haar zo goed verzorgd had....
Nouja. Ik had wel een hele mooie "polyesterconstructie" gemaakt onder het raam hoor! Maar erg professioneel was mijn werk geloof ik niet(het lekte in ieder geval ook niet meer ) Die radiateur heb ik er ook ooit heel netjes opgezet. Maar ik wist toen ook al niet wat ik precies met de roest eronder aan moest. Heb toen alles maar lekker dik ingespoten met ML en Tectiel....
Die gaten bij de achterwielbehuizing waren me nog niet echt opgevallen. Ze was eigenlijk alleen op de draagbalken afgekeurd.
Heel erg raar om dat karretje waar ik jaren mee reed zo te zien. Ben echt razend benieuwd hoe ze er straks uit gaat zien.
Hoe heb je dat met die stellage gedaan? Ik heb gister me savanne ook klaargemaakt om te onthoofden , ik kon nergens een goed punt vinden om de koets goed op te krikken, toen heb ik de koets maar opgetild onder de laadvloer waar zo'n dun dwarsbalkje zit, ik zag de bodem wel beetje bollen, de volgende keer mss toch makkelijker om de benzine tenk eronderuit te halen...
Ik heb nog een kompleet en gaaf "kozijn"deel van een voorruit liggen.
Was voor Bruutmans bedoeld ,maar die rijd nu een andere auto.
Is af te halen in limburg.
GijSsie schreef:Hoe heb je dat met die stellage gedaan? Ik heb gister me savanne ook klaargemaakt om te onthoofden , ik kon nergens een goed punt vinden om de koets goed op te krikken...
Ik heb een brug in de garage... Auto omhoog, aan het dak vast maken, brug naar beneden en stoken maar! Is wel belangrijk: met een verfbrander de kit opstoken, dan zakt het chassis er langzaam onderuit... Met een degelijke plank onder de bodem zou die bolling toch tegen moeten gaan...
Ik heb eventueel nog een hele voorkant van een GTL... kan je zelf de onderdelen eruithalen die je nodig hebt De ruit is er inmiddels uit. En voor de duidelijkheid het betreft alleen de vookant, op de foto zit de achterkant er nog aan, maar die gebruik ik zelf.
wat wordt er met :"voorkant" en "raamdeel" bedoeld? het deel rond de voorruit en het dak zijn toch 1 stuk? knappe jongen die een naad dwars over het dak onzichtbaar weet te lassen. Of heb ik hier de bel wel maar de klepel niet?
Folkert schreef:Nu zit ik wel met een dilemma: Goes of Limburg... Allebei aan de andere kant van de wereld...
Volgens mij moet je in Goes zelf nog met een flex aan de gang...
Lekker bezig wel Folkert! Leuk weer zeker he? Viertjes klussen!
Ik geloof trouwens dat ik nog eens bij je langs zou komen voor een onderdeel. De noodzaak om het te monteren is inmiddels een beetje weg. Ga je 'm monteren onder deze witte?
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
jbeekmann schreef:Volgens mij moet je in Goes zelf nog met een flex aan de gang...
Dat duurt geen minuten en dan kan ik wel precies dat stuk meenemen dat ik nodig heb...
Ik geloof trouwens dat ik nog eens bij je langs zou komen voor een onderdeel. De noodzaak om het te monteren is inmiddels een beetje weg. Ga je 'm monteren onder deze witte?
Mmmm... Fris mn geheugen eens een beetje op... Ik was van plan om deze origineel te laten.
Gegroet, Folkert.
Folkert schreef: Wat dacht je van: Dit stuk blik er tussen uit flexen:
oke, dat is nog wel weg te plamuren en schuren, maar een lasnaad over de volle breedte van je dak? Lijkt me lastig. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk. Ik zal niemand tegen houden.