Ik heb net gebeld. Vrijdagmiddag kan ik (naar alle waarschijnlijkheid) bij de straler terecht om de koets te stralen. Dat geeft me nog twee avonden om de achterschermpjes te maken!schoapke schreef:gaat weer rap. kan niet wachten tot de volgende lading foto's
Goed opknappen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- service-après-vente
Beaucoup Respect !!
(Als je hiena nog een uitlaatklep zoekt voor je restauratiedrang , wil ik eventueel mijn f4tje wel beschikbaar stellen)
(Als je hiena nog een uitlaatklep zoekt voor je restauratiedrang , wil ik eventueel mijn f4tje wel beschikbaar stellen)
# Renault 4F4 (1987) Service wagen # Renault4 Rodeo # Estafette 1000 (1978) Camper # Estafette 800 (1973) bestel # 5 GT Turbo Phase I (1986) #
Te koop : Renault Fuego 1.4 TL ( 1982 ) #
Te koop : Renault Fuego 1.4 TL ( 1982 ) #
Mag ik je wel even waarschuwen.... een koets is wel iets anders dan een chassis om te stralen. Kijk alstjeblieft uit wat je doet, want het ding zit zo vol met deuken aan alle kanten.Folkert schreef:Ik heb net gebeld. Vrijdagmiddag kan ik (naar alle waarschijnlijkheid) bij de straler terecht om de koets te stralen. Dat geeft me nog twee avonden om de achterschermpjes te maken!schoapke schreef:gaat weer rap. kan niet wachten tot de volgende lading foto's
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
R4: last but not leased
-------
Re: Goed opknappen

Dat doe je niet voor je plezier, zo'n spatscherm maken. Het is echt geen doen om dat een beetje in de originele vorm te krijgen..
Laatst gewijzigd door Folkert op do apr 27, 2006 11:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ja een heel lastig stukje he ? Je hebt eert een basis plaatje gemaakt (horizontaal) en daar een ander plaatje opgelast om die ronding erin te krijgen zo te zien ? Ziet er goed uit, hopelijk dat met het wegslijpen van de lasbobbels je niet door het materiaal heengaat.
Je zegt spatscherm, maar je bedoelt toch dat stukje wat je daar hebt ingelast ? Ik bedoel een spatscherm maken, halleluja, zouden er mensen zijn die dat kunnen uit het handje ?
Je zegt spatscherm, maar je bedoelt toch dat stukje wat je daar hebt ingelast ? Ik bedoel een spatscherm maken, halleluja, zouden er mensen zijn die dat kunnen uit het handje ?
Komt denk ik aardig wat plamuur overheen...Willem de Zwijger schreef:ja een heel lastig stukje he ? Je hebt eert een basis plaatje gemaakt (horizontaal) en daar een ander plaatje opgelast om die ronding erin te krijgen zo te zien ? Ziet er goed uit, hopelijk dat met het wegslijpen van de lasbobbels je niet door het materiaal heengaat.
Niet veel gedaan vandaag, maar het was wel het laatste..

Morgen naar de stralert!

Morgen naar de stralert!

Kijk nou. De kameleon. Helaas is het stralen wat mislukt, dus dat wordt veel plamuren en schuren...