Het was te laat om de gordelbevestiging er nog in te maken:
Het blik begint weer op te raken. Ik heb het rechter achterscherm eraf
gehaald maar die zat aan de bovenkant niet met ijzer vast. Daar hing
het zielige schermpje nog maar een beetje vast in de kit... Dat wordt
nog wel even een klusje, want dat zit weer in het zicht...
Ja, de carosserie boven het achterspatbord is een heel moeilijke plek heb ik ervaren, die kun je niet goed uit vlakke plaat maken. Het best kun je er een lasdeel inzetten (als je die tenminste kunt krijgen). Ik ben daar een maand zoet mee geweest, aan de ene kant zo goed mogelijk uit plaat (daar kwam een bobbel in), aan de andere kant vanuit een dikke vlakke strip in de contour van de carosserie die op de spatbordnaad kwam, en dan rups op rups lassen om omhoog te komen, en dan met smeertin proberen op te vullen. Uiteindelijk met plamuur weer redelijk in de vorm gekregen.
Willem de Zwijger schreef:Ja, de carosserie boven het achterspatbord is een heel moeilijke plek heb ik ervaren, die kun je niet goed uit vlakke plaat maken. Het best kun je er een lasdeel inzetten (als je die tenminste kunt krijgen). Ik ben daar een maand zoet mee geweest, aan de ene kant zo goed mogelijk uit plaat (daar kwam een bobbel in), aan de andere kant vanuit een dikke vlakke strip in de contour van de carosserie die op de spatbordnaad kwam, en dan rups op rups lassen om omhoog te komen, en dan met smeertin proberen op te vullen. Uiteindelijk met plamuur weer redelijk in de vorm gekregen.
overzetstukken voor boven de achterste schermen zijn vlot te verkrijgen bij: www.warny.be (fabriekant)
overigens alle carrosseriedelen voor een 4tje trouwens,
en een prima service!
kristof schreef:overzetstukken voor boven de achterste schermen zijn vlot te verkrijgen bij: www.warny.be (fabriekant)
overigens alle carrosseriedelen voor een 4tje trouwens,
en een prima service!
inderdaad en de 1-2 staan voor links of rechts achter.
ik heb er een paar maanden terug zelf ook zo eentje besteld.
gefeliciteerd trouwens met het mooie werk dat je al achter
de rug hebt,en blijf vooral fotos maken!