dat is nu de stabilisatorstang..! ga je iets minder van over hellen in de bochten..GijSsie schreef:hey folkert,
Waar dient die 3e stang voor bij de achteras, toen ik mijn GTL asje eronder uithaalde ben ik dat ding helemaal niet tegengekomen... wel 2 (torsie?) stangen die recht tussen de achterassen lopen.
alvast bedankt!
Goed opknappen
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
- cees en jantine
De fiets is ook heel gezond...heb een Fiat 850 gekocht
Re: Goed opknappen
Lordje, bedankt. Ik heb er meteen wat aan gedaan. Volgens pagina
232 (zie foto) moet de demper ook aan de buitenkant gemonteerd
zitten:

Cees, het is helemaal niet moeilijk om een viertje op te knappen. Alleen moet je wel de spullen en de kennissen (met de goede bedrijven) kennen. En een hoop tijd investeren.
Gijssie, die 3e stang is een torsiestabilisator. Die zitten normaliter alleen op een F6, maar passen ook op een GTL. Dan heltie niet zo over in de bocht.
Gegroet, Folkert
232 (zie foto) moet de demper ook aan de buitenkant gemonteerd
zitten:

Cees, het is helemaal niet moeilijk om een viertje op te knappen. Alleen moet je wel de spullen en de kennissen (met de goede bedrijven) kennen. En een hoop tijd investeren.
Gijssie, die 3e stang is een torsiestabilisator. Die zitten normaliter alleen op een F6, maar passen ook op een GTL. Dan heltie niet zo over in de bocht.
Gegroet, Folkert
-
-
Ik zag jouw vraag op de vorige pagina en niet verder gezien dat er op de volgende pagina al antwoord gegeven was. Sorry hoor, dat ik je extra heb moeten laten lezen.GijSsie schreef:nou weet ik het wel PAul! is onderhand al 3x verteld![]()
![]()
Heb je je huiswerk al af?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
Re: Goed opknappen
Goed paasweekend gehad! Het is dat ik nog twee fuseekogels mis,
anders had het chassis al buiten gestaan (en de koets binnen):

Schiet lekker op, maar ik heb nog maar 7 weken...
anders had het chassis al buiten gestaan (en de koets binnen):

Schiet lekker op, maar ik heb nog maar 7 weken...