HELP de zekering blijft eruit knallen!
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
HELP de zekering blijft eruit knallen!
Wie o wie in de regio Tilburg is er een beetje handig met zekeringen, draadjes etc?
Sinds vrijdagmiddag, de rit naar geertruidenberg, doet mijn verlichting aan de linkerkant het niet meer, de zekering was kapot maar na een nieuw setje zekeringen gehaald te hebben doet ie het nog niet, sterker nog, ze klapper meteen uit!
Wie o wie kan mij dus een handje helpen?
Sinds vrijdagmiddag, de rit naar geertruidenberg, doet mijn verlichting aan de linkerkant het niet meer, de zekering was kapot maar na een nieuw setje zekeringen gehaald te hebben doet ie het nog niet, sterker nog, ze klapper meteen uit!
Wie o wie kan mij dus een handje helpen?
Sjefke, de blauwe 99-LHZ-4!
- Bruutmans
- Contacteer:
Als de zekering er meteen weer uitslaat rik dan heb je een kortsluiting !!
Een constante sluiting dus en das best fijn,want een niet constante wil je echt niet want die vind je bijna niet.
Dus sluiting oplossen is het advies.
Controleer eerst het "huis" van je lampje maar eens en ga daarna langs de draad verder naar de zekeringenkast toe.
Suc6
Ps : moet je eens hebben bij een vr8wagen,tel maar eens hoeveel lampjes die alleen links heeft hahaha
zoekt en gij zult vinden
Een constante sluiting dus en das best fijn,want een niet constante wil je echt niet want die vind je bijna niet.
Dus sluiting oplossen is het advies.
Controleer eerst het "huis" van je lampje maar eens en ga daarna langs de draad verder naar de zekeringenkast toe.
Suc6

Ps : moet je eens hebben bij een vr8wagen,tel maar eens hoeveel lampjes die alleen links heeft hahaha

zoekt en gij zult vinden
ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?