Vreemd geluid
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Ik lees altijd alle berichten in een topic.
Hier zou ik het uit op moeten maken?:
Daar kan ik niet uit opmaken wat er aan de hand is hoor...
Ben dus wel benieuwd naar de foto's
Hier zou ik het uit op moeten maken?:
"...want een hoek was beschadigd; stukje eruit..."?R4F6GTX Automaat schreef:De homokineet is eruit geschoten want een hoek was beschadigd; stukje eruit. De veer lag er ook dwars in maar was wel heel. Die zal wel dwars zijn gaan liggen omdat de homokineet uit elkaar lag. Ik zal een fotootje maken.
Japser, de motor en baksteunen kunnen wel iets hebben hoor en die zijn dus nog gewoon heel.
Daar kan ik niet uit opmaken wat er aan de hand is hoor...
Ben dus wel benieuwd naar de foto's

Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
-
-
Nou zeg!
Komt het nooit voor dat er iets in een aadrijfas afbreekt?
Heb ik weer iets unieks of zo? Ik weet inmiddels dat de gebruikte aandrijfas 1 van de 2 extra assen waren die vrouwe tiethof bij haar autootje gegeven heeft als zijnde pas gekocht, maar ze bedoelde waarschijnlijk dat het de ouwe versleten troep is die ze vergeten had om weg te gooien.
Komt het nooit voor dat er iets in een aadrijfas afbreekt?
Heb ik weer iets unieks of zo? Ik weet inmiddels dat de gebruikte aandrijfas 1 van de 2 extra assen waren die vrouwe tiethof bij haar autootje gegeven heeft als zijnde pas gekocht, maar ze bedoelde waarschijnlijk dat het de ouwe versleten troep is die ze vergeten had om weg te gooien.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Nou, dat komt bij mijn weten inderdaad niet zo vaak voor. Meestal zijn gewoon de naalden van die wieltjes versleten. Ik heb Eén keer gehad dat die veer was gebroken. Dan loopt wel meteen alles in de soep, omdat die veerresten in de kamers komen, maar er was niets afgebroken. Ik kon er nog mee rijden, maar die as werd niet meer netjes volledig in de bak gedrukt. Dat is natuurlijk weer niet zo best voor het keerringetje en lager in de bak etc.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89