Vreemd geluid
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
-
Vreemd geluid
Hoe klinkt het als het differentieel kapot is en je rijdt nog (langzaam)?
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
-
-
Al een as uit die ouwe F6 van mij geprobeerd ? Of was dat juist die verrotte die de problemen gaf...?
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas...

-
Ik heb het vermoeden dat bij monteren de veer in de as niet goed gezeten heeft. Denk dus dat hij gebroken is
Deze vond ik ook ooit gebroken terug met als gevolg dat de bak en motor ruim 2 cm opzij bewogen.
Deze vond ik ook ooit gebroken terug met als gevolg dat de bak en motor ruim 2 cm opzij bewogen.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
Het was het plm 5 cm lange veertje bij 1,5 cm in diameter met zo'n exact passend "ringetje" met omgezet randje erin.
Dacht zelf dat hij aan de bakzijde zat.
Hij was iig afgebroken en zorde ervoor dat zowel as als bak behoorlijk bewogen.Je zag gewoon de as een stukje uit de bak komen en er daarna weer inknallen.
(Krik onder de auto gezet en onder de draagarm en dan maar een beetje gassen)
Dacht zelf dat hij aan de bakzijde zat.
Hij was iig afgebroken en zorde ervoor dat zowel as als bak behoorlijk bewogen.Je zag gewoon de as een stukje uit de bak komen en er daarna weer inknallen.
(Krik onder de auto gezet en onder de draagarm en dan maar een beetje gassen)
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren.
-
De homokineet is eruit geschoten want een hoek was beschadigd; stukje eruit. De veer lag er ook dwars in maar was wel heel. Die zal wel dwars zijn gaan liggen omdat de homokineet uit elkaar lag. Ik zal een fotootje maken.
Japser, de motor en baksteunen kunnen wel iets hebben hoor en die zijn dus nog gewoon heel.
Japser, de motor en baksteunen kunnen wel iets hebben hoor en die zijn dus nog gewoon heel.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
Het was ook een reactoe op:
Ben benieuwd wat er nu bij jou naar z'n gossie is Paul.2xR5lecar schreef:Ik heb het vermoeden dat bij monteren de veer in de as niet goed gezeten heeft. Denk dus dat hij gebroken is
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Nulla tenaci invia est via!
-