verrot en nu?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
verrot en nu?
dinsdag kon Jan-San al snel zien dat de linker achterwiel-ophanging gebroken was(mijn budget kan zulke reparaties niet aan)de motor loopt prima en verder alles in orde volgens mij.
het liefst wil ik natuurlijk weer een r4, en z.s.m maar het moet ook niet veel geld gaan kosten. is het realistisch om een defect viertje met goed chassis op te kopen voor weinig en het motor blolk, en als nodig meer, over te plaatsen?
of de boel los verkopen?
I'm all ears
thx
het liefst wil ik natuurlijk weer een r4, en z.s.m maar het moet ook niet veel geld gaan kosten. is het realistisch om een defect viertje met goed chassis op te kopen voor weinig en het motor blolk, en als nodig meer, over te plaatsen?
of de boel los verkopen?
I'm all ears
thx
-
-
-
-
Hier, voor 56 euri (bod nu) staat er een op eBay.de te koop. Gooi de jouwe in je kliko en koop deze.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 32739&rd=1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 32739&rd=1
-
weet je wat het is, voor mijn gevoel heb ik gewoon te weinig tijd en geld om deze rijdend te houden, ik weet dat het zeker kan maar dan denk ik: andere mensen zijn hier beter voor geschikt. Maar naar ik begrijp heb je een alternatief dat weinig middelen kost, of bedoel je gewoon zo'n viertje van e-bay kopen? ik hoor het graag. Trouwens ziet die gele er goed uit, ik kan geen duits, maar ik neem aan dat er wel hoger gebied zal worden.
wat bedoel je met kliko overigens?
wat bedoel je met kliko overigens?
- Bruutmans
- Contacteer:
Eene "kliko" is e voelesbak 

ik ben voor haar gevallen midden op straat
ik zag haar mooie ogen maar die stoeprand te laat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
-
-
Als je geen geld wilt uitgeven aan je R4 rijdend houden, kun je dan niet beter gaan fietsen? Het is anders wel de ideale wagen voor mensen zonder geld, of dat nou studenten zijn of gewoon van die hollandse centeneukers, een R4 rijdend houden is makkelijk en betaalbaar.
Ik reken geen garageprijzen; het is hobby, maar ik ben ook geen filantroop. Ik heb meer hobby's.
Ik reken geen garageprijzen; het is hobby, maar ik ben ook geen filantroop. Ik heb meer hobby's.
-
Eentje uit Duitsland halen is niet zo'n goede optie, zeker als je niet de mogelijkheid hebt om 'm helemaal daar te gaan halen. De wagens op zicht kunnen wel goed zijn, maar dan kan je beter in (zuid)Frankrijk gaan zoeken, dan heb je er ook nog eens een die waarschijnlijk roestvrij is. Een wagen uit het buitenland halen moet ingevoerd worden, RDW keuring etc. De RDW is niet een van de snelste (ambtenaren...) dus als je een paar maanden geduld hebt is het te doen, anders moet je er niet aan beginnen. Mijn hobby is dat niet, dat gezeik van die lui, dus ik kan je daar niet mee helpen.
Je kunt de jouwe betaalbaar laten opknappen, of 'm verkopen en een andere kopen. De prijzen van een goeie zijn aan het stijgen dus aan jou de keuze. Zoals ik al zei, ik wil best wel eens komen kijken, geheel vrijblijvend, en je dan een advies geven. Hier en daar staan ook wel andere te koop, misschien dat je dit liever hebt. Zie maar, mij allemaal goed.
Je kunt de jouwe betaalbaar laten opknappen, of 'm verkopen en een andere kopen. De prijzen van een goeie zijn aan het stijgen dus aan jou de keuze. Zoals ik al zei, ik wil best wel eens komen kijken, geheel vrijblijvend, en je dan een advies geven. Hier en daar staan ook wel andere te koop, misschien dat je dit liever hebt. Zie maar, mij allemaal goed.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
- Bruutmans
- Contacteer:
Invoeren van een wagen betekent RDW keuren,dat kost je al rond de 3 a 400 euro als ik me niet vergis.
Steek dat geld dan in de reparatie van je wagentje!!
Je bent waarschijnlijk wel goedkoper uit.
Steek dat geld dan in de reparatie van je wagentje!!
Je bent waarschijnlijk wel goedkoper uit.
ik ben voor haar gevallen midden op straat
Breng je stem uit
Wat ben je dan?
Breng je stem uit
Wat ben je dan?