Licht ploffen bij uitdrijven....

Storing met onbekende oorzaak? Stel hier je vraag! Verder alles over het afstellen van de motor

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Moaske
Berichten: 286
Lid geworden op: ma jun 03, 2002 2:00 am
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht: # 43966Bericht Moaske »

Als ik mijn onsteking vroeger wil zetten.... welke kant moet het merkteken op het vliegwiel dan op op de foto ? :D
Denk toch serieus dat ploffen door net te late onsteking komt....
Moaske's web-log
Sinds zomer 2004 een in nederland geïntegreerde belg...: Legergroene F4 combi 1108cc, bestuurd door een sentimentele dwaas... ;)
Gebruikersavatar
jbeekmann
Berichten: 2169
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 2:00 am
Locatie: Bussum

Bericht: # 43967Bericht jbeekmann »

naar rechts.
Honda CB550 '80, BMW 320i cabriolet '89
Nulla tenaci invia est via!
Gebruikersavatar
brecht
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo jul 16, 2003 2:00 am
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht: # 43969Bericht brecht »

helemaal links is toch precies op tijd? en hoe meer naar rechts hoe meer graden voorontsteking, tot een maximum van 8?
Gebruikersavatar
_pjotr_
Berichten: 42
Lid geworden op: za jul 10, 2004 2:00 am
Locatie: Alkmaar

Bericht: # 43976Bericht _pjotr_ »

Precies op tijd? of JTL
Volgens is dat het Bovenste Dode Punt, das te laat om te ontsteken want het spulletje heeft even tijd nodig om lekker te gaan exploderen dacht ik.

Heb je al eens aan een nieuw condensatortje gedacht?? (kost maar een paar Euro)
Plaats reactie