Zal wel remleiding zijn dan.
Kan me niet voorstellen dat de aandrijfas nu zo ver uit de bak schuift dat er bak-olie uitdruppelt.
En als het motorolie is heeft hij wel heel erg hard gewrikt.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron op 2004-09-01 16:19 ]</font>
heeft iemand trouwens een plaatje van zo'n tang weet ik wat ik precies moet hebben, heb iets van iemand kunnen lenen, maar dat is een tweebenige trekker
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tommy op 2004-08-31 15:09 ]</font>
Je mag hem van me lenen. heb hem alleen ook zelf nodig eind van de week. (vrijdag en zaterdag) ook vanwege een afgekeurde fuseekogel....
Volgens mij kan je er het best gewoon een kopen. Die van mij wa echt niet duurder dan 30 euro. (als je bedenkt dat een fuseekogel al 20 euro kost!) Merk: TengTools, gekocht bij Velba in Arnhem.
[/quote]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasper op 2004-08-31 15:18 ]</font>
De kant met de twee pootjes druk je tussen de kop van de kogel en de desbetrefende draagarm. De kant van de hefboom plaats je tegen het stuk bout van de kogel, nadat je de moer ervan af gedraaid heb natuurlijk.
Vervolgens draai je de bout van het instrument aan todat de kogel uit zijn huisje gedrukt wordt.
ten eerste da goof gewoon bak olie, ik hoop het want als jij zegt gewoon is er vast nix an de hand??
Ten tweede met trekker maar ziet er heel anders uit dan op het plaatje. dat ging erg makkelijk alleen op de onderste kogel past die niet?? Ik ga zo weer wat vogelen.
Wat betreft lekkende olie uit de versnellingsbak: Ik ben er langzamerhand van overtuigd dat er bij voldoende oliepeil maar een heel klein beetje uitlekt. Ik heb nog nooit bijgevuld na dit soort lek, en nog nooit ellende gehad. Zijn de experts het met me eens of verklaren ze me voor gek ?
Mijnes draaide ook niet in elkaar. Feit is dat het onder het niveau staat wat Ome Renault adviseert, en wat heb je nou liever.
(Niet in elkaar draaien natuurlijk )