R4 gespot

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

schoapke

Bericht: # 35441Bericht schoapke »

okee, niet zelf gezien , maar een aardige collega kwam even meleden dat zojuist een jonge dame met donker haar en blauwe ogen een oudere dame had gebracht in een "creme kleurige/ beige" R4 bestel [maar dat "bestel kwam er ook niet echt overtuigend uit]

Dat was dus bij de orthopedische schoenmaker tegen over het twee steden ziekenhuis in Tilburg
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
hobbes

Bericht: # 35444Bericht hobbes »

hmm, werd jouw interesse nou gewekt door
1: de donkerharige dame met blauwe ogen?
2: de oudere dame die steunzolen nodig had?
of 3: de beige R4 bestel?
schoapke

Bericht: # 35445Bericht schoapke »

combinatie van 1 en 3 eigenlijk Afbeelding
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
hobbes

Bericht: # 35449Bericht hobbes »

:lol:
Ron

Bericht: # 35542Bericht Ron »

Westerkade Rotterdam.
Witte TL met 74-FJ-TT.
an3s

Bericht: # 35620Bericht an3s »

vandaag in hartje schiedam zelf gekluste pick-up:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Remember: A lone amature built the Ark, a whole bunch of professionals built the Titanic.
ms.dageraad

Bericht: # 35639Bericht ms.dageraad »

Wat is die achterpartij vreemd bedacht. Veel windvang en ook niet eens mooi. Verder geeft het mij wel inspiratie. Ik zit nog met een onverkoopbare f6.
oant sjen,
PEET
ms.dageraad

Bericht: # 35640Bericht ms.dageraad »

Vandaag zag ik op het parkeerterrein van HAKVOORT Horeca bij Emmeloord een blauwe f6 met clublogo op de grill. Ik reed in mijn r16 op de A6.
Renault Classique

Bericht: # 35915Bericht Renault Classique »

Dit weekend vanuit Brabant naar het CAR-evenement in Berlikum, Friesland, geweest. Daar geen andere 4tjes gezien, maar op de heenweg, zaterdags, in Harderwijk, toevallig, een donkerblauwe met grijze voorschermen en een appelgroene onder een grijs zeil gespot :wink:
Op zondag in Wytgaard weer een appelgroene GTL, zou die van JG kunnen zijn? En ook in Wytgaard een bordeauxrode GTL. In Damwoude een appelgroene F6 combi gespot met daarachter twee roodachtige (G)TL-achtigen. Ook in die buurt zit een groot autobedrijf, Ketellapper genaamd, op de achterplaats daar staat, tussen de, ogenschijnlijke, 'bedrijfsmeuk' een rode (T)L met zwarte grille. Verder vanuit Friesland naar Brabant geen 4tjes meer gezien.....
Jan-Geert
Contacteer:

Bericht: # 35922Bericht Jan-Geert »

Op 2004-04-19 10:10, schreef Renault Classique:
Dit weekend vanuit Brabant naar het CAR-evenement in Berlikum, Friesland, geweest. Daar geen andere 4tjes gezien, maar op de heenweg, zaterdags, in Harderwijk, toevallig, een donkerblauwe met grijze voorschermen en een appelgroene onder een grijs zeil gespot :wink:
Op zondag in Wytgaard weer een appelgroene GTL, zou die van JG kunnen zijn? En ook in Wytgaard een bordeauxrode GTL. In Damwoude een appelgroene F6 combi gespot met daarachter twee roodachtige (G)TL-achtigen. Ook in die buurt zit een groot autobedrijf, Ketellapper genaamd, op de achterplaats daar staat, tussen de, ogenschijnlijke, 'bedrijfsmeuk' een rode (T)L met zwarte grille. Verder vanuit Friesland naar Brabant geen 4tjes meer gezien.....
die in harderwijk is van ilona en leo , trouwens die in wytgaard groene is van andre de ehbo man , en de bordeauxrode van knorrie, of te wel mandy. Appelgroene combi en kornuiten zijn van Sjoerdsma volgens mij daar..

ALs je in wytgaard ff goed de zijstraat had ingekeken had je mijn 16 , en f6 kunnen zien staan , ook staan dara nog meer :wink:
Mummelvrouw

Bericht: # 35928Bericht Mummelvrouw »

goh Paul, wat toevallig :smile:
Contacteer:

Bericht: # 35931Bericht Diana »

Ik ben gespot zaterdag er zat een erg aardig briefje onder mijn ruitenwisser Afbeelding Afbeelding
geinig Afbeelding
Renault Classique

Bericht: # 35952Bericht Renault Classique »

Excuses voor het niet spotten JG, dat ik net die ene zijstraat in Wytgaard mis komt waarschijnlijk doordat mijn aandacht teveel door de appelgroene werd afgeleid. Voordat ik het appelgroene portier in Harderwijk heb afgeleverd verkeerde ik in de veronderstelling dat de kleur appelgroen vrij uniek is in Nederland, maar nu zie ik in een weekend wel drie verschillende appelgroene R4's en verder alleen maar verschoten rode......
Jan-Geert
Contacteer:

Bericht: # 35955Bericht Jan-Geert »

tja renault classique , ik was wel in berlikum , maar toen jij er was denk ik met de rondrit bezig , was met een rode gtl
Chris
Contacteer:

Bericht: # 35960Bericht Chris »

Gister gespot tijdens een RTC rit in Friesland:

Een rode R4, daar bleek JG in te zitten, foto volgt nog.

Later in Joure bij de Mac Donalds weer JG:
Afbeelding

Omstreeks een uurtje of zes op de Afsluitdijk richting Friesland een groen 4tje met een KR kenteken.

Omstreeks 18:20 bij het Van de Valk restaurant Wieringemeer een rood 4tje, LB kenteken met een R4 club stikker.
Plaats reactie