R4 gespot
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
okee, niet zelf gezien , maar een aardige collega kwam even meleden dat zojuist een jonge dame met donker haar en blauwe ogen een oudere dame had gebracht in een "creme kleurige/ beige" R4 bestel [maar dat "bestel kwam er ook niet echt overtuigend uit]
Dat was dus bij de orthopedische schoenmaker tegen over het twee steden ziekenhuis in Tilburg
Dat was dus bij de orthopedische schoenmaker tegen over het twee steden ziekenhuis in Tilburg
R4F4 FASA 1977
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schoapke-r4-fasa.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
combinatie van 1 en 3 eigenlijk 

R4F4 FASA 1977
-
-
- Renault Classique
Dit weekend vanuit Brabant naar het CAR-evenement in Berlikum, Friesland, geweest. Daar geen andere 4tjes gezien, maar op de heenweg, zaterdags, in Harderwijk, toevallig, een donkerblauwe met grijze voorschermen en een appelgroene onder een grijs zeil gespot 
Op zondag in Wytgaard weer een appelgroene GTL, zou die van JG kunnen zijn? En ook in Wytgaard een bordeauxrode GTL. In Damwoude een appelgroene F6 combi gespot met daarachter twee roodachtige (G)TL-achtigen. Ook in die buurt zit een groot autobedrijf, Ketellapper genaamd, op de achterplaats daar staat, tussen de, ogenschijnlijke, 'bedrijfsmeuk' een rode (T)L met zwarte grille. Verder vanuit Friesland naar Brabant geen 4tjes meer gezien.....

Op zondag in Wytgaard weer een appelgroene GTL, zou die van JG kunnen zijn? En ook in Wytgaard een bordeauxrode GTL. In Damwoude een appelgroene F6 combi gespot met daarachter twee roodachtige (G)TL-achtigen. Ook in die buurt zit een groot autobedrijf, Ketellapper genaamd, op de achterplaats daar staat, tussen de, ogenschijnlijke, 'bedrijfsmeuk' een rode (T)L met zwarte grille. Verder vanuit Friesland naar Brabant geen 4tjes meer gezien.....
die in harderwijk is van ilona en leo , trouwens die in wytgaard groene is van andre de ehbo man , en de bordeauxrode van knorrie, of te wel mandy. Appelgroene combi en kornuiten zijn van Sjoerdsma volgens mij daar..Op 2004-04-19 10:10, schreef Renault Classique:
Dit weekend vanuit Brabant naar het CAR-evenement in Berlikum, Friesland, geweest. Daar geen andere 4tjes gezien, maar op de heenweg, zaterdags, in Harderwijk, toevallig, een donkerblauwe met grijze voorschermen en een appelgroene onder een grijs zeil gespot
ALs je in wytgaard ff goed de zijstraat had ingekeken had je mijn 16 , en f6 kunnen zien staan , ook staan dara nog meer

-
- Renault Classique
Excuses voor het niet spotten JG, dat ik net die ene zijstraat in Wytgaard mis komt waarschijnlijk doordat mijn aandacht teveel door de appelgroene werd afgeleid. Voordat ik het appelgroene portier in Harderwijk heb afgeleverd verkeerde ik in de veronderstelling dat de kleur appelgroen vrij uniek is in Nederland, maar nu zie ik in een weekend wel drie verschillende appelgroene R4's en verder alleen maar verschoten rode......
Gister gespot tijdens een RTC rit in Friesland:
Een rode R4, daar bleek JG in te zitten, foto volgt nog.
Later in Joure bij de Mac Donalds weer JG:

Omstreeks een uurtje of zes op de Afsluitdijk richting Friesland een groen 4tje met een KR kenteken.
Omstreeks 18:20 bij het Van de Valk restaurant Wieringemeer een rood 4tje, LB kenteken met een R4 club stikker.
Een rode R4, daar bleek JG in te zitten, foto volgt nog.
Later in Joure bij de Mac Donalds weer JG:
Omstreeks een uurtje of zes op de Afsluitdijk richting Friesland een groen 4tje met een KR kenteken.
Omstreeks 18:20 bij het Van de Valk restaurant Wieringemeer een rood 4tje, LB kenteken met een R4 club stikker.