koppakking?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Het zou nog kunnen dat er ergens een verstopping zit (thermostaat die niet opengaat o.i.d.) Maar als het vrijwel direkt na het starten al begint te borrelen, ben ik bang dat het toch de koppakking is. Dit kun je eventueel testen door met een CO-tester controleren op uitlaatgas in het expansie tank. Of met een vloeistof die verkleurt door aanwezigheid van CO. Maar dat moet je dan wel hebben natuurlijk.
-
Nee, dat heb ik niet. Maar er ligt inmiddels al een nieuwe pakking tussen. Ik vond niet dat de ouwe er slecht uit zag , erger nog, ik zie niet waar ie kapot is, of het is zo klein. Maar misschien toch wat Da Goof zei dat ie verdroogd is, al kan ik me dat niet voorstellen dat zoiets überhaupt kan, want ik heb er nog nooit van gehoord; ik zit ook in het oud legerspul, en die wagens staan wel langer dan deze 4 jaar stil en daarbij ook nog nooit gehoord dat een koppakking verdroogd kan zijn. Wel was er een stoterstang erg krom... Later vandaag heb ik 'm wel weer aan het lopen en dan horen jullie het wel weer.
"Ga de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid"
-
-