Hier zijn we weer.
Ten eerste: Le Garage in Wassenaar (Vd Velde) kan met recht 'citrofile' worden genoemd, er staan (hele) oude citroëns in alle types, enkele oude Peugeots èn hij heeft een tiental R4-tjes in onderhoud. Desgevraagd weet hij niets van het gerucht dat hij tevens Alfa dealer zou zijn, ik heb ze bij hem ook niet gezien.
Tem tweede: hij heeft kontakt gezocht met Gordini; het tussenlassen van die 'inzetstukken' betekent ongeveer 30 uur werk, ergo iets tussen de € 1500 en € 2000!. Hamvraag: heb ik dat voor het op de weg houden van mijn lieve R4-tje over?
Weet iemand nog wat? Suggesties?
Dankdankdank
Berend
Ahum... 30!!!! uur werk?!?!?!?
Zoek je een fijne beunlasser die dat karwei in een avondje kan piepen. meer tijd zou je daar mijns inziens niet voor nodig moeten hebben. Zeker niet als jij al het voorwerk doet, zoals bouten en moeren vast een keer losdraaien.
-------------------------------------------
R4: last but not leased
-------
Op 2003-07-29 20:50, schreef berend:
Hier zijn we weer.
Ten eerste: Le Garage in Wassenaar (Vd Velde) kan met recht 'citrofile' worden genoemd, er staan (hele) oude citroëns in alle types, enkele oude Peugeots èn hij heeft een tiental R4-tjes in onderhoud. Desgevraagd weet hij niets van het gerucht dat hij tevens Alfa dealer zou zijn, ik heb ze bij hem ook niet gezien.
en klik op het kopje 'modern'. Daar wordt toch wel zoiets gesuggereerd.
Tem tweede: hij heeft kontakt gezocht met Gordini; het tussenlassen van die 'inzetstukken' betekent ongeveer 30 uur werk, ergo iets tussen de € 1500 en € 2000!. Hamvraag: heb ik dat voor het op de weg houden van mijn lieve R4-tje over?
Weet iemand nog wat? Suggesties?
Dankdankdank
Berend
Nou levert Anne Lucardie (Gordini) inderdaad wel heel netjes laswerk, maar 30 uur is wel wat al te gortig. Voor een goedkopere oplossing zou ik eens contact zoeken met Piet Boekee van 'Mobiele Lasservice Delft' 06-13611758. Hij is vaak veel pragmatischer in hoe je het een en ander goedkoop op kan lossen en hij kent de R4 door en door dus je hoeft niet bang te zijn dat ie de boel verprutst.
nou berend dat kan je aan paul wel overlaten normaal zou ik je kunnen helpen want ik doe het laswerk voor oa auto's van toen in de beverninckstr in den haag maar ja effe niet ivm wiplash dus ga lekker naar paul ook een renault 4 freak
alleen duurt mijn r4tje dan wel wat langer vrees ik
(geintje paul)
r4tl/renault master t 35 d/citroen az '54/porsche 356 '59/harley wlc '43