Nope. Ik heb alleen maar kapotte stukken blik naar de oudijzerboer gebracht en dat leverde nog 4euro54 (of een tientje) op ook.
Bovendien (nogmaals): het chassis blijft behouden; er komt een nieuwe koets op.
En: Yep, we (Menno en ik) hebben bij Menno thuis de zwarte koets verwijderd. De foto's van de donorkoets zijn daarentegen in de werkplaats van mn werk gemaakt.
Tis wel handig, maar je moet altijd wel alles weer opruimen. Het blijkt toch niet wenselijk om eeuwig een R16 en 2 gesplitste viertjes in de werkplaats te parkeren...
ach als je maar plezier van je autos hebt. Maar ff off topic , we zijn hier wel een beetje de "vaste" bezoekers , het schiet niet echt op met andere bezoekers....
ben zelf bijna klaar met de restauratie van m'n r4 en heb inmiddels al 2 r4's van hun bodem gelicht. Je kunt het beste de boel wat op spanning zetten, met een takel of brug bv. en vervolgens heel geduldig met een beitel,hamer en mes de handel los halen. Is ongeveer een halve dag werk, maar dan is ie wel schadevrij. Als het nou niet zo nauw komt met de carrosserie zoals bij een koprol of zo, dan kun je natuurlijk ook overwegen om gewoon de slijptol te hanteren en de carrosserie in stukken te slijpen om hem er vervolgens probleemloos vanaf te trekken.
Hi Da Goof, het was tot twee maal toe een stuk minder lastig als dat jij doet voorkomen. De eerste zat wel vast, maar met een brug de koets liften en dan ff wat prikken met een plamuurmes, was het in een half uur gefixt. De tweede zat gewoon los: devies: heul hard rijden...