kitlaag tussen carresorie en chassis.

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gast

Bericht: # 113Bericht Gast »

perfect folkert , ben je op t moment ook bezig??
Gast

Bericht: # 114Bericht Gast »

hehe en de fotos zijn gemaakt bij menno thuis toch... had je van je oude 4tje niet een aanhanger kunnen maken?? :lol:
Folkert

Bericht: # 117Bericht Folkert »

Nope. Ik heb alleen maar kapotte stukken blik naar de oudijzerboer gebracht en dat leverde nog 4euro54 (of een tientje) op ook.
Bovendien (nogmaals): het chassis blijft behouden; er komt een nieuwe koets op.
En: Yep, we (Menno en ik) hebben bij Menno thuis de zwarte koets verwijderd. De foto's van de donorkoets zijn daarentegen in de werkplaats van mn werk gemaakt.
Gast

Bericht: # 118Bericht Gast »

waar werk je folkert.. ik weet dat het makkelijk is op je werk sleutelen .. doe ik namelijk ook. :smile:
Folkert

Bericht: # 121Bericht Folkert »

Tis wel handig, maar je moet altijd wel alles weer opruimen. Het blijkt toch niet wenselijk om eeuwig een R16 en 2 gesplitste viertjes in de werkplaats te parkeren...
Ron

Bericht: # 122Bericht Ron »

Sommige mensen hebben het toch maar makkelijk. De enige vrije ruimte die ik heb is de WC, en dan moet ik nog opschieten ook.
Gast

Bericht: # 123Bericht Gast »

ach als je maar plezier van je autos hebt. Maar ff off topic , we zijn hier wel een beetje de "vaste" bezoekers , het schiet niet echt op met andere bezoekers....
Folkert

Bericht: # 128Bericht Folkert »

Nope.. jammer...
Gast

Bericht: # 130Bericht Gast »

jammer ja , maar misschien dat de anderen er nog niets van weten....
Folkert

Bericht: # 201Bericht Folkert »

Het aantal groeit gestaag....
Gast

Bericht: # 206Bericht Gast »

precies.. langzaam maar zeker.. wat zou de gemiddelde leeftijd van de leden zijn?
Ron

Bericht: # 218Bericht Ron »

Ik denk mannelijk.
Gast

Bericht: # 220Bericht Gast »

uhm ron , LEEFTIJD!
Goof

Bericht: # 400Bericht Goof »

ben zelf bijna klaar met de restauratie van m'n r4 en heb inmiddels al 2 r4's van hun bodem gelicht. Je kunt het beste de boel wat op spanning zetten, met een takel of brug bv. en vervolgens heel geduldig met een beitel,hamer en mes de handel los halen. Is ongeveer een halve dag werk, maar dan is ie wel schadevrij. Als het nou niet zo nauw komt met de carrosserie zoals bij een koprol of zo, dan kun je natuurlijk ook overwegen om gewoon de slijptol te hanteren en de carrosserie in stukken te slijpen om hem er vervolgens probleemloos vanaf te trekken.
Folkert

Bericht: # 424Bericht Folkert »

Hi Da Goof, het was tot twee maal toe een stuk minder lastig als dat jij doet voorkomen. De eerste zat wel vast, maar met een brug de koets liften en dan ff wat prikken met een plamuurmes, was het in een half uur gefixt. De tweede zat gewoon los: devies: heul hard rijden...
Plaats reactie