Gereviseerde 1108cc motor
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Gereviseerde 1108cc motor
Zie Marktplaats voor de advertentie: "Gereviseerde Renault R6 en R4 GTL motor, 1.1, 1108cc"
Wie het kleine niet leert doet het grote verkeerd
Re: Gereviseerde 1108cc motor
Hoi Bertje,
Ik heb je advertentie net proberen op te zoeken. Heb je de motor nog? Ik ben zeer geïnteresseerd!
Vriendelijke groet,
La Poste
Ik heb je advertentie net proberen op te zoeken. Heb je de motor nog? Ik ben zeer geïnteresseerd!
Vriendelijke groet,
La Poste
Niet meer, maar binnenkort wel een andere. Ik moet alleen nog de compressietest doen en dan kan ik hem vrijgeven. Stuur maar bericht bij interesse.
Hoi Bert,
Ik houd me graag aanbevolen, mits het een 1108cc blok is. Het huidige blok dat ik heb is een motor met motor nummer 688D/12.
Hoor graag van je wanneer je ongeveer verwacht hem beschikbaar te hebben en rond welk bedrag je vraagprijs zou liggen.
Jilles
Ik houd me graag aanbevolen, mits het een 1108cc blok is. Het huidige blok dat ik heb is een motor met motor nummer 688D/12.
Hoor graag van je wanneer je ongeveer verwacht hem beschikbaar te hebben en rond welk bedrag je vraagprijs zou liggen.
Jilles
- Voormalig Steunpunt NO
Mocht een niet gereviseerde ook een optie zijn, dan heb ik er nog eentje staan. Ook een GTL blok met code 688 7/12
Groet
Harry
Groet
Harry
Zojuist compressietest gedaan, motorblok kan opgehaald worden. Graag PB via dit forum (bovenaan bericht op mijn naam klikken)
-
Hoi Harry, is het blok compleet met versnellingsbak? Mvg sander
- Voormalig Steunpunt NO
Nee, het is een vrij kaal blok, zeker zonder bak.
Ik moet even kijken hoe compleet hij nog is
Groet
Harry
Ik moet even kijken hoe compleet hij nog is
Groet
Harry