Intussen alle topics die enigsinds relevant zouden kunnen zijn gelezen en gebruikt. Maar t wil niet lukken.
Wat er mis is: gewoon geen vermogen. (wel gehad)
Toen alles werkte, lekte mijn gasheveltje van mijn carb. benzine op een warme uitlaatbocht. (zenith 28IF)
Ik heb toen een 2e hands carb gescoord, en gewisseld.
Die kreeg ik niet lekker afgesteld, naar de garage geweest. Die kreeg m ook niet helemaal ok, want er was wat vermogen kwijt. Hij vond een lekke in-uitlaatpakking, die is vervangen.
Ontsteking afgesteld
Contactpuntjes vervangen
Benzinefilter vervangen
Rotor en verdeelkap vervangen
Vacuumvervroeger vervangen (er zat ook een laspuntje op het oude membraan, ofwel, er was mee geklooit)
Intussen de andere carb (de oorspronkelijke) er weer op gezet. maar dan het gasheveltje van de andere, dus die lekt niet meer.
Carb schoongemaakt, sproeiers doorgeblazen, alles schoongemaakt zoals in een topic hier te lezen was. Thinner, compressor, enz enz. Zelfs de carb gevlakt met een glasplaatje en waterproof schuurpapier.
Er was nog een leiding gescheurd (die van je cilinderkop naar het spruitstuk) ook vervangen. Verder alles gecheckt op valse lucht.
De acceleratiepomp scheen te weigeren, ook gefixt.
Alle sproeiers zijn het originele formaat.
Hij rijdt wel ok met choke een beetje dicht. Maar t is niet veel. En zoals ik in andere topics lees, als ik te snel gas geef, valt ie eerst weg, (soms zelfs met voorverbranding-klappen) en dan wil die pas. En als ik in het verkeer mee wil komen moet ik eigenlijk bijna altijd mijn pedaal tot de bodem trappen.
En ik ben niet buitensporig aangekomen, en de bak is bijna altijd leeg

Ik zou eerlijk gezegd niet meer weten waar t nu aan ligt, en de garage weet t ook even niet meer (en is zo druk dat ie er amper aan toe komt)
Dingen die ik hier nog lees zijn:
- Is de compressie voor elke cilinder even groot
- de bobine intern kapot
T is dat t nu vakantie is, en ik m niet zo veel nodig heb, Maar t begint te kriebelen. Ik ben nu sinds begin maart al aan het zoeken en nog geen succes.