Kost maar 10 euri, en ze zijn niet eens lullig met hun keuringen.
Hoewel ik deze laatste keer de keurmeester niet geheel kon volgen:
Afgekeurd op een paar puntjes, niks moeilijks, maar onder andere op een remslang achter waar canvas zichtbaar zou zijn.
Heb ik er onder gelegen, maar kan ik met niet aan de indruk onttrekken, dat er voor wel, maar achter geen remslangen, maar leidingen op mijn F6 zitten, tot op de rem toe metaal
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Je zou zeggen, dat hij zich misschien vergiste met voor, maar nee, want daar beide remslangen ook afgekeurd!
???
![(ehh)](./images/smilies/eh.gif)
Ook wilde mijn anders zo gretige F6 sinds de avond laat voor de keuring niet meer starten zonder extra accu.
Hoopte nog dat ie zich zou bedenken, maar nee hoor, stapt die keurmeester de volgende dag in mijn wagentje, draait de sleutel om, sput sput sputter, nix.
Heb ik hem maar even aangeduwd, goeie binnenkomer
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
In elk geval, tijdens het prutsen om de APK puntjes in orde te brengen, merkte ik dat het wagentje steeds moeizamer ging starten.
Dus een dikkere accu erbij, hielp even, daarna weer hetzelfde.
Tot ie zelfs op de accu van een andere auto met draaiende motor niet meer deed dan de motor een paar keer een kwart slag ronddraaien
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)
Maar eens wat gaan prutsen met de plus van de startkabel direct op de plus van de startmotor, nax.
Massa op de startmotor kon ik niet onderscheiden, te diep weggemoffeld, die startmotor, dus nog niks mee kunnen doen.
Wel de bougies uit het blok, om te kijken of de motor niet vast zit.
Zonder bougies draait de motor netjes rond.
Mocht het geen massaprobleem wezen, what can it be?
De bendix doet keurig zijn werk, daarna beginnen de problemen.
Kan dit het befaamde versleten koolstofborstel probleempje zijn, of zijn er nog ander opties?