Eigenlijk gewoon een topic zodat ik mn laatste ei kwijt kan.

Wie ziet het ?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Hoezo, die schildertent staat er toch al een paar dagen?Boerammetje schreef:Jongens, kijk nou eens goed! Er staat een nieuwe partytent klaar!
Ik heb hem toch echt met een roller zien lopen hoor!Mummelvrouw schreef:de auto is gespoten en de bedrading aangelegd - en werkt
Inderdaad. Beetje verbouwen en solderen aan de fitting, maar dan heb je ook wat [ al zeg ik het zelf. Fitting is van een soort waar je niet aan kan solderen [ik niet in elk geval] daarom losse massa gelegdjeffr4 schreef:Het type achterlicht met de knipperlicht boven???? ipv in het midden???
Yesssssss, ik wist het, je ziet ze niet gauw, maar dit is het type met de knipperlicht boven en met de chromen rand om de reflector. Volgens Ingo Heitel komen deze voor in de italiaanse uitvoering.schoapke schreef:Inderdaad. Beetje verbouwen en solderen aan de fitting, maar dan heb je ook wat [ al zeg ik het zelf. Fitting is van een soort waar je niet aan kan solderen [ik niet in elk geval] daarom losse massa gelegdjeffr4 schreef:Het type achterlicht met de knipperlicht boven???? ipv in het midden???
schoapke schreef:denk dat bram het wel meteen zal zien.
Als Bram kan feesten,ziet-ie niets meer en let-ie nergens meer op!Boerammetje schreef:Jongens, kijk nou eens goed! Er staat een nieuwe partytent klaar!