brecht schreef:Zitten je matten niet in de weg? blijft hij in je motor ruimte nergens hangen? (beide makkelijk visueel te controleren) zo nee: gewoon een "nieuwer" pedaal monteren.
Ik heb er nog 1 in de F6 zitten, zou ik naar je op kunnen sturen.
Kijk eerst eens of het metaal rondom de bevestiging van je pedaal niet doorgeroest is. Dat was bij mijn vorige viertje helemaal weggeroest dus dan helpt een nieuw pedaal ook niet.
brecht schreef:Zitten je matten niet in de weg? blijft hij in je motor ruimte nergens hangen? (beide makkelijk visueel te controleren) zo nee: gewoon een "nieuwer" pedaal monteren.
Ik heb er nog 1 in de F6 zitten, zou ik naar je op kunnen sturen.
(waarom zou ik dubbel typen )
bedankt!!! kreeg net mail van Veldhuis, die stuurt er eentje op!
super bedankt weer allemaal. zal nog wel weer even terugkomen hierop als ik et er in moet zetten
Iemand een simpele oplossing om niet heel het pedaal uit te hoeven bouwen?
Dat van de waterleidingbuis leek me wel aardig, maar hoe krijg ik die op z'n plek?
Iemand een simpele oplossing om niet heel het pedaal uit te hoeven bouwen?
Dat van de waterleidingbuis leek me wel aardig, maar hoe krijg ik die op z'n plek?
Rudi.
ik ben niet echt handig met autos maar had et zo in en uitgebouwd
De kabel aan het gaspedaal onder de motorkap los halen, binnen bij het gas pedaal 2 boutjes 10mm los draaien en het hele gaspedaal een kwart slag draaien en eruit halen
roberto schreef:De kabel aan het gaspedaal onder de motorkap los halen, binnen bij het gas pedaal 2 boutjes 10mm los draaien en het hele gaspedaal een kwart slag draaien en eruit halen
idd je krijgt alleen wel vieze handen
meeste gepiel vond ik het loshalen van het kabeltje van het pedaal, dat plastic parkertje maar toen ik die los had was het een fluitje van een cent. vast nog sneller.
Ik heb me verkeken op de plaats waar mijn gaspedaal zit.
Vanuit de motor gezien lijkt alles anders.
Gewoon onder het spruitstuk, kan ik makkelijk zat bij, wordt alleen wat lastig losmaken.