2 fietsen in een Renaul 4?
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Re: Laadruimte F6
Geweldig die foto! (en alle andere foto's !!! erug leuk om de verschillen te ontdekken!) goehoed! Ik heb er helemaal zin in! En ga deze week een Renaultje kijken, ik kan niet wachten zucht..FF Erik schreef:In de laadruimte van een F6 kunnen wel 2 fietsen staan. Met het voorwiel dwars. Netjes vastmaken met een spanband.
Daar kan je die handige gaten voor gebruiken. Dekentje erover.
Grote stukken karton ernaast om de raampjes te beschermen. Deur dicht. En rijden maar!

-
Hoe kan dat nou, zwarte schaap tssssFF Erik schreef:Hier nog wat F6-promotie.
Dat doe ik graag, want het is voor sommigen hier op het forum een beetje het zwarte schaap van de familie.

Ja hoor! alheowel het wel of niet heel aan komen van de buidstaart ookaf hangt van je rijstijl natuurlijklola schreef: Maar over die bakker: heeft de Renault van die fijn vering (dat die bruidstaart er op deze manier (in zijn geheel) uitkomt?

in mijn vorige, helaas terziele recycle-F6 ook wel Pipo genoemd heb ik eens een zelfgemaakt vier verdiepingen tellende bruidstaart voor zo'n 150 man vervoert. Paste perfect! Ik had speciaal er voor wat steunen aan de bodem geschroefd zodat hij niet zou gaan schuiven.
Helaas begon de cateraar bij aankomst te zijken dat hij niet gekoeld was (tsss tis ook nooit goed!) zodat we moesten lullen als brugman om hem snel uit de auto en in de koeling te krijgen. Foto's zijn er dus niet van.
-
- Contacteer:
en een giraffe ook, gezien de profielfoto van FF Erik... 

Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
- Hanz
- Contacteer:
de auteur van genoemde website weet aannemelijk te maken dat de volgende artikelen met goed gevolg in de bak van een vier zijn opgeslagen (zie hier voor het grafisch bewijsmateriaal):lola schreef:Hanz schreef:een scooter past ook:g e w e l d i g !
fantastische mooie website allez-y, met al die prachtige oude reclame foto's en FILMPJES!!! wauw!
'suitcases, [..] , crying children, sheep, mattresses, pineapples, beach balls, more children, rubbish, antique, outboard engine, pigs, dead moose, cans of motor oil, fruit and vegetables, trees, childrens buggys, nothing, lawnmowers, race cars, trees, dogs, cupboards, bread, even more children, milk cans, more race cars, men with beards and pipes, various musical instruments, bicycles, gardening tools, climbing gear, picnic stuff, tractors, and antique chairs and clocks'[
Laatst gewijzigd door Hanz op di jun 16, 2009 12:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.