2 fietsen in een Renaul 4?

Leuke verhalen, spannende belevenissen en lekker kletsen over andere R4 zaken.
.....Oftewel de gezelligste rubriek van dit forum!

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Thijsio

Bericht: # 107128Bericht Thijsio »

Toevallig zaterdag nog 2 racefietsen achterin gehad. Fluitje van een cent, kost nog geen 3 minuten.
Mijn eerste auto: Renault 4 GTL, 1984
Daarna: Renault 4 L uit 1990
Nu: Renault 4 F4 uit 1974
lola

Bericht: # 107135Bericht lola »

Thijsio schreef:Toevallig zaterdag nog 2 racefietsen achterin gehad. Fluitje van een cent, kost nog geen 3 minuten.
wil ik, wil ik, wil ik, wil ik! 8)
lola

Re: Laadruimte F6

Bericht: # 107136Bericht lola »

FF Erik schreef:In de laadruimte van een F6 kunnen wel 2 fietsen staan. Met het voorwiel dwars. Netjes vastmaken met een spanband.
Daar kan je die handige gaten voor gebruiken. Dekentje erover.
Grote stukken karton ernaast om de raampjes te beschermen. Deur dicht. En rijden maar!
Geweldig die foto! (en alle andere foto's !!! erug leuk om de verschillen te ontdekken!) goehoed! Ik heb er helemaal zin in! En ga deze week een Renaultje kijken, ik kan niet wachten zucht.. (love)
FF Erik

Bericht: # 107139Bericht FF Erik »

Hier nog wat F6-promotie.
Dat doe ik graag, want het is voor sommigen hier op het forum een beetje het zwarte schaap van de familie.
;-)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mummelvrouw

Bericht: # 107144Bericht Mummelvrouw »

zo een bruidstaart hebben we ook in de Vier vervoerd - alleen moest ik toen met Bertha want ik paste er niet meer in :wink:
Wij hebben geoon een fietsdrager achterop en ziet niet oubollig uit - is een hippe racefiets :lol:

Bericht: # 107146Bericht lola »

FF Erik schreef:Hier nog wat F6-promotie.
Dat doe ik graag, want het is voor sommigen hier op het forum een beetje het zwarte schaap van de familie.
;-)
Hoe kan dat nou, zwarte schaap tssss ;-)! Ze zijn toch fantastisch! Maar trouwens wat is er met die bijrijdersstoel gebeurt (die 2e foto van de binnenkant laadbak mintgroen-gave kleur-) Gechopped?? En dat manneke met die brocante is ook TOF, ga ik noteren voor het aanvullen van mijn pensioen (tzt). Maar de landrover-look steelt toch wel mijn hart, op dat lege stoeltje naast die baard, zou ik zo wel plaats willen nemen: nix meer aan doen! Maar over die bakker: heeft de Renault van die fijn vering (dat die bruidstaart er op deze manier (in zijn geheel) uitkomt? Fijne voorpret dit forum!
ap

Bericht: # 107147Bericht ap »

lola schreef:Maar trouwens wat is er met die bijrijdersstoel gebeurt (die 2e foto van de binnenkant laadbak mintgroen-gave kleur-) Gechopped??
dat noemen we een klapstoel die zit in bijna elke f4 en f6 tenminste als het originele interieur erin zit
lola

Bericht: # 107148Bericht lola »

[/quote]dat noemen we een klapstoel die zit in bijna elke f4 en f6 tenminste als het originele interieur erin zit[/quote]

(fluit)
brecht
Contacteer:

Bericht: # 107151Bericht brecht »

lola schreef: Maar over die bakker: heeft de Renault van die fijn vering (dat die bruidstaart er op deze manier (in zijn geheel) uitkomt?
Ja hoor! alheowel het wel of niet heel aan komen van de buidstaart ookaf hangt van je rijstijl natuurlijk :-)

in mijn vorige, helaas terziele recycle-F6 ook wel Pipo genoemd heb ik eens een zelfgemaakt vier verdiepingen tellende bruidstaart voor zo'n 150 man vervoert. Paste perfect! Ik had speciaal er voor wat steunen aan de bodem geschroefd zodat hij niet zou gaan schuiven.

Helaas begon de cateraar bij aankomst te zijken dat hij niet gekoeld was (tsss tis ook nooit goed!) zodat we moesten lullen als brugman om hem snel uit de auto en in de koeling te krijgen. Foto's zijn er dus niet van.
Hanz
Contacteer:

Bericht: # 107158Bericht Hanz »

een scooter past ook:
Afbeelding
lola

Bericht: # 107161Bericht lola »

Hanz schreef:een scooter past ook:
(omg) g e w e l d i g !
fantastische mooie website allez-y, met al die prachtige oude reclame foto's en FILMPJES!!! wauw!
brecht
Contacteer:

Bericht: # 107162Bericht brecht »

Mark4GTL
Contacteer:

Bericht: # 107163Bericht Mark4GTL »

en een giraffe ook, gezien de profielfoto van FF Erik... :lol:
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage

Oldtimeridioot...

http://www.mijnrenault4.nl
Hanz
Contacteer:

Bericht: # 107164Bericht Hanz »

lola schreef:
Hanz schreef:een scooter past ook:
(omg) g e w e l d i g !
fantastische mooie website allez-y, met al die prachtige oude reclame foto's en FILMPJES!!! wauw!
de auteur van genoemde website weet aannemelijk te maken dat de volgende artikelen met goed gevolg in de bak van een vier zijn opgeslagen (zie hier voor het grafisch bewijsmateriaal):
'suitcases, [..] , crying children, sheep, mattresses, pineapples, beach balls, more children, rubbish, antique, outboard engine, pigs, dead moose, cans of motor oil, fruit and vegetables, trees, childrens buggys, nothing, lawnmowers, race cars, trees, dogs, cupboards, bread, even more children, milk cans, more race cars, men with beards and pipes, various musical instruments, bicycles, gardening tools, climbing gear, picnic stuff, tractors, and antique chairs and clocks'[
Laatst gewijzigd door Hanz op di jun 16, 2009 12:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
lola

Bericht: # 107165Bericht lola »

Mark4GTL schreef:en een giraffe ook, gezien de profielfoto van FF Erik... :lol:
Geweldig stoer en avontuurlijk autootje, me dunkt! Als ik dat maar na kan komen! Hmm, maar iets survival-achtigs (met zelfspot) gaan verzinnen... Want 1 ding dan toch nog even: Renault 4 heeft wel humor! (beer)
Plaats reactie