Deurplaat monteren

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 895
Lid geworden op: di jul 26, 2005 4:09 pm
Contacteer:

Bericht: # 100168Bericht roberto »

Boerammetje schreef:Heel goed! ;-)

Ik vroeg me overigens af of de op deze manier behandelde deuren al een duurtest hebben doorstaan. Deuren zijn toch de plaatwerkdelen van de auto die aan het meeste gooi en smijtwerk onderhevig zijn, en dus de meeste trillingen ondervinden. Als de geplamuurde bovenzijde dientengevolge barstjes gaat vertonen, trekt het vocht dat daarin kan komen direct naar de gevaarlijkste plek, namelijk die tussen 2 op elkaar liggende plaatdelen, waar het zijn weg alleen maar weer naar buiten kan roesten. Is het niet raadzaam die bovenrand juist door te lassen?
De kit die gebruikt wordt is speciaal voor het verlijmen van metalen plaatdelen bv bij vachtwagens, wanneer de kit is aangebracht zal door het gewicht wat je erop legt de kit er uit worden geperst en heeft vocht hier weinig kans om roest te vormen, omdat de ruimte tussen de plaatdelen minimaal is verwacht ik hier niet veel beweging, lassen is ook een optie maar de hitte die vrijkomt zou de vrijdragende plaat kunnen vervormen en omdat er weer uit te krijgen ben je weer bij af.
Plaats reactie