Aankoop belgische F4 welke papieren??
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
Aankoop belgische F4 welke papieren??
Hallo allemaal,
ik ga woensdag de F4 van Safari ophalen in belgie. Deze auto heeft echter geen kenteken momenteel. is in belgië, na de overname van het leger nog niet op de weg geweest, maar welke papieren heb ik nodig om hem in nederland door de RDW te krijgen?
Ik las al ergens dat een auto zonder kenteken in nederland niet goedgekeurd kan worden. Er zijn echter wel aankooppapieren bij en dat is volgens mij in belgië ongeveer het zelfde als het kentekenbewijs in nederland.
Wie weet hier het fijne van?
Rudi misschien (heeft ervaring meen ik)??
Groeten,
Paul
ik ga woensdag de F4 van Safari ophalen in belgie. Deze auto heeft echter geen kenteken momenteel. is in belgië, na de overname van het leger nog niet op de weg geweest, maar welke papieren heb ik nodig om hem in nederland door de RDW te krijgen?
Ik las al ergens dat een auto zonder kenteken in nederland niet goedgekeurd kan worden. Er zijn echter wel aankooppapieren bij en dat is volgens mij in belgië ongeveer het zelfde als het kentekenbewijs in nederland.
Wie weet hier het fijne van?
Rudi misschien (heeft ervaring meen ik)??
Groeten,
Paul
R4 GTL '82 beige
R4 F4 '88 combi ex belgische leger
-
Ik heb destijds heel wat meegemaakt bij aankoop en invoer van mijn F4 combi.
€ 1000,- voor aankoop zal het probleem niet zijn. of wat je er voor hebt betaald.
Ik ben nav een reactie van Jef nog steeds zoekende naar de juiste papieren van invoer, maar her slingeren hier zoveel enveloppen dat ik niet weet wat de juiste is, sorry.
Kom ik nog op terug.
€ 1000,- voor aankoop zal het probleem niet zijn. of wat je er voor hebt betaald.
Ik ben nav een reactie van Jef nog steeds zoekende naar de juiste papieren van invoer, maar her slingeren hier zoveel enveloppen dat ik niet weet wat de juiste is, sorry.
Kom ik nog op terug.
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Renault Estafette Alouette 1973 pompiers, origineel "tres bon etat''
Renault Kangoo Family 2016
Fiat Panda
Tandemasser gevuld met een heteluchtballon
Fiat Panda
hallo allen,
groot feest!!! de papieren zijn binnen.
Het is via enige omwegen gegaan maar wel gelukt.
De auto moest op grijs kenteken gezet worden met de achterbank als extra optie. Dit omdat het type in nederland nooit bestaan heeft.
Verder moest in belgië nog opgevraagd worden of de auto inderdaad niet gejat was, want ik had schijnbaar niet all originele papieren er bij.
Maar het is nu dus gelukt.
Groeten,
Paul
ps: weet iemand hoeveel de speling van de fusees mogen hebben. bij mij was het 0.8 en 0.4 mm. (aandachtpunt dus)
De auto moest op grijs kenteken gezet worden met de achterbank als extra optie. Dit omdat het type in nederland nooit bestaan heeft.
Verder moest in belgië nog opgevraagd worden of de auto inderdaad niet gejat was, want ik had schijnbaar niet all originele papieren er bij.
Groeten,
Paul
ps: weet iemand hoeveel de speling van de fusees mogen hebben. bij mij was het 0.8 en 0.4 mm. (aandachtpunt dus)
R4 GTL '82 beige
Sorry, maar bovenstaand verhaal is nu niet echt infomatief. Als ik nu een Belg R4 wil kopen weet ik nog niets.Paul/ schreef:hallo allen,
Groeten,
Paul
wbt. je stuurkogels; het is goed of niet. aandachtspunten is zo'n onzin. als er voelbare speling op het stuur zit, vervang je de stuurkogels. 't is je eigen veiligheid en een "zoekende" R4 rijd niet lekker.
Clio '98
Sorry,Paul/ schreef:okej bedankt alvast. ik wacht gespannen af.
nooit een reactie gegeven, maar jouw weg is wel de juiste geweest.
Goed bezig.

Succes met je 4.
Rudi.
Renault 4F4 combi 1988 pompiers (niet origineel)
Fiat Panda
Fiat Panda