RENAULT 4 SPUITEN
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
RENAULT 4 SPUITEN
HALLO
Nou spuit, Las en restaureer ik regelmatig een vier en kan dit ook voor de menig renault vier rijder doen die ermee met de handen in zijn (haar) HAAR zit .
Stuur een mail over de details.
Groetjes zit wel boven in Drente ????????
Nou spuit, Las en restaureer ik regelmatig een vier en kan dit ook voor de menig renault vier rijder doen die ermee met de handen in zijn (haar) HAAR zit .
Stuur een mail over de details.
Groetjes zit wel boven in Drente ????????
-
Ik heb een donkerblauw metallic viertje, zie mijn avatar.
Echter heeft ie wel wat schoonheidsfoutjes hier en daar, onder andere de deuren, achterklep heeft een druiper etc. etc.
Hij is destijds maar even vlug slordig gespoten, heel jammer.
Wat kost 't om dit alles een beetje bij te laten spuiten?
Het voorwerk doe ikzelf allemaal...
Echter heeft ie wel wat schoonheidsfoutjes hier en daar, onder andere de deuren, achterklep heeft een druiper etc. etc.
Hij is destijds maar even vlug slordig gespoten, heel jammer.
Wat kost 't om dit alles een beetje bij te laten spuiten?
Het voorwerk doe ikzelf allemaal...
Geen
-
spuiten
Hallo
Harry brengt volgende week zijn auto uitgerkend staat de auto bijna 20 jaar stil hij was drie jaar oud toen ze die auto in elkaar reden en is in de hoek komen te staan en niet weer weg geweest en wat een auto een echte bedrijfs F6 met 35000 kilometer op de teller met inbouw compleet van een loodgieter. met trekhaak en imperiaal zit nog net geen ladder op
Harry brengt volgende week zijn auto uitgerkend staat de auto bijna 20 jaar stil hij was drie jaar oud toen ze die auto in elkaar reden en is in de hoek komen te staan en niet weer weg geweest en wat een auto een echte bedrijfs F6 met 35000 kilometer op de teller met inbouw compleet van een loodgieter. met trekhaak en imperiaal zit nog net geen ladder op
-