jullie advies of mening gevraagd:
Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando
jullie advies of mening gevraagd:
Ik heb probleem. Niet zo zeer een probleem, meer een dilemma eigenlijk. (maar de van Dale zegt: toestand waarin tussen twee wegen die beide grote bezwaren opleveren een keuze moet worden gedaan; netelig vraagstuk dus dat is het eigenlijk ook niet.)
het volgende
- Een Alpine turbo blok met schijven achter, F6 stabi's en torsies. alpine tellers, 5 bak en alles er op en eraan ligt klaar
- Een r4f4, ex J. Beekmaan en F.Zoeter ook wel "trophy" genaamd is in mijn bezit. Een leuke f4 netjes, niet superstark of origineel, maar wel een erg leuke en goede 4 met geschiedenis (aardig wat leuke aanpassingen gedaan voor een rally in Marokko)
- Een R5TL LeCar is laatst aangeschaft om bovengenoemd blok in te hangen. Inmiddels is de 5 hier, gekeurd en wel en met kenteken.
Nu begint de twijfel: Die 5 is erg netjes en erg origineel en ik begin het steeds meer zonde te vinden om daar een alpine in te hangen (zal toch in die voorbalk moeten slijpen om de 5 bak er in te krijgen, dash aanpassen, dat soort dingen) Het blok kan natuurlijk ook in de F4. En dan nog wat: het blok zou goed zijn. zal ik dat eerst mooi reviseren of juist eerst erin hangen?
graag jullie mening over deze kwestie
het volgende
- Een Alpine turbo blok met schijven achter, F6 stabi's en torsies. alpine tellers, 5 bak en alles er op en eraan ligt klaar
- Een r4f4, ex J. Beekmaan en F.Zoeter ook wel "trophy" genaamd is in mijn bezit. Een leuke f4 netjes, niet superstark of origineel, maar wel een erg leuke en goede 4 met geschiedenis (aardig wat leuke aanpassingen gedaan voor een rally in Marokko)
- Een R5TL LeCar is laatst aangeschaft om bovengenoemd blok in te hangen. Inmiddels is de 5 hier, gekeurd en wel en met kenteken.
Nu begint de twijfel: Die 5 is erg netjes en erg origineel en ik begin het steeds meer zonde te vinden om daar een alpine in te hangen (zal toch in die voorbalk moeten slijpen om de 5 bak er in te krijgen, dash aanpassen, dat soort dingen) Het blok kan natuurlijk ook in de F4. En dan nog wat: het blok zou goed zijn. zal ik dat eerst mooi reviseren of juist eerst erin hangen?
graag jullie mening over deze kwestie
- cees en jantine
-
Een auto die nog mooi origineel is zou ik zo laten.
Het turboblok komt wel eens van pas voor een restauratieproject of iets dergelijks, waarop je rustig alle aanpassingen kan doen.
Het turboblok komt wel eens van pas voor een restauratieproject of iets dergelijks, waarop je rustig alle aanpassingen kan doen.
Renault Estafette 1000 Star ('70) | Renault Rodéo 6 1300 ('80) | Renault 4 TL Savane ('91) | Peugeot 605 SV 3.0 aut. ('94)
-
-
- Contacteer:
eens met de rest, maar ik zou eerst het alpine blok een kleine onderhoudsbeurt geven
Automobielen:
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...
http://www.mijnrenault4.nl
Blauwe Volvo 245 uit 1979
Hemelsblauwe Renault 4 L project uit 1967
Renault FUEGO GTL 1983 Grijs
Land Rover 109 Hardtop 1973 Camouflage
Oldtimeridioot...