chassis gezocht

Moderators: R4F6GTX Automaat, Rik H., Mark4GTL, Nando

Plaats reactie
Boke

chassis gezocht

Bericht: # 86281Bericht Boke »

Hallo ik ben Boke uit Nijmegen en ik ben mijn r4tje op aan het knappen heb een ongelukje gehad dus het chassis is een beetje krom aan de voorkant. Vandaar dat ik op zoek ben naar een chassis heeft iemand nog iets staan wat niet al te rot is dan hoor ik het graag. Er hoeft niet per see een kenteken bij te zitten alvast bedankt voor de reactie.

O ja mijn telefoonnummer is 0645901537 en mijn email Bokenijmegen@hotmail.com

later

groeten uit nijmegen :D
hans dam

Bericht: # 86290Bericht hans dam »

Beste lassende Boke uit Nijmegen,

Een goed en hard R4 - chassis is (naast chromen bumpers en dito kofferdekselhandgrepen (3 x woordwaarde)) het meest zeldzame onderdeel dat je kunt wensen voor de R4 :o

Vraag Yellowsub maar eens hoe lang hij wanhopig op een goed chassis heeft moeten wachten :x

Over 3 jaar starten ondernemende en vooraanstaande forumleden (mijn compagnons en ik) met de invoer van harde chassis uit zuid Italie, Frankrijk, Portugal en Spanje.... voor een verkoopprijs in Nederland van ongeveer 4.000 euro per stuk!
Er zullen zeker zelfs lange wachtlijsten ontstaan voor deze handel, waarop wij zullen besluiten om de chassis uit Argentinie en Colombia te importeren (inkoop 100 dollar, verscheping tot depot Rotterdam 200 dollar).

Uiteraard wordt dit alles niet uit winstoogmerk gedaan, maar in het kader van het bewaren van belangrijk cultuurgoed... Preservatie dus, een term die al lang verkeerd begrepen wordt. De Europese Unie geeft een boel subsidie voor dergelijke initiatieven ( ongeveer 3.000 euri per transactie)

Op dit moment hebben we een mooi keihard chassis op voorraad, hoge prijs...

Overigens: allemaal onzin, en ook weer niet???
Plaats reactie